Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 23

15 ειδήσεις ΕΦΕΤ: Τρόφιμα «δηλητήριο» σε 14 επιχειρήσεις Τα 228.353 ευρώ φτάνουν τα πρόστιμα που επέβαλε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) σε 14 επιχειρήσεις τροφίμων. Συγκεκριμένα, πρόκειται για σουπερμάρκετ, προμηθευτή ελαιολάδου σε επι- χείρηση μαζικής εστίασης, τυποποιητήριο πατάτας, οινοποιείο, αποθήκη χονδρικού εμπορίου και επι- χείρηση επεξεργασίας και συντήρησης κρέατος. Τα πρόστιμα αφορούσαν: Παραγωγή, διακίνηση και διάθεση μη ασφαλών τροφίμων, Αποκλίσεις ως προς την εφαρμογή HACCP, Λειτουργία χωρίς άδεια, Παραπλανητική επισήμανση, παρουσίαση και διαφήμιση τροφίμων, Μη συμμόρφωση ως προς τις γενικές απαιτήσεις υγιεινής, Μη τήρηση νομο- θεσίας υλικών σε επαφή με τρόφιμα, Μη συμμόρφωση με κανόνες διατροφής, Μη συμμόρ- φωση με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για τη διάθεση των τροφίμων ως προς την επάρκεια και πληρότητα των απαραίτητων συνοδευτικών εγγρά- φων, Μη συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση εγγραφής στα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία Μητρώα. Ο ΕΦΕΤ καλεί τις επιχειρήσεις τροφίμων να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στην πιστή τήρηση των απαιτήσεων της νομοθεσίας, τόσο για τη δια- σφάλιση της υγιεινής και της ασφάλειας των τροφίμων όσο και για την ορθή λειτουργία τους. Νέα επένδυση της Coca Cola στη Θεσσαλονίκη Το Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη επέλεξε ο όμιλος Coca-Cola HBC ανάμεσα σε 28 χώρες για την πρώτη εφαρμογή της πρωτοποριακής τεχνολογίας «Vision Picking» στη διαχείριση αποθήκης. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία εφαρμόζεται για πρώτη φορά στον κλάδο των FMCG σε παγκόσμια κλίμακα κι επιτρέπει στην εται- ρεία να δημιουργεί χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία κι ακρίβεια. Στους δύο μήνες που εφαρμόζεται η νέα τεχνολογία, έχει καταγραφεί αύξηση της παραγωγικότητας (10%), της ταχύ- τητας (8%) και της ακρίβειας (99,9%). Μέσα στο 2019, η τεχνολογία «Vision Picking» θα εφαρμοστεί στο Σχηματάρι Mega-Plant, καθώς επίσης και σε μονάδες του ομίλου Coca-Cola HBC στην Ουγγαρία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και τη Σερβία. Το ύψος της αρχικής επένδυσης για την ανάπτυξη του software ανήλθε στα 200.000 ευρώ, ενώ προγραμματίζονται και νέες επενδύσεις στον τομέα του hardware. Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών, που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζό- μενος χειριστής, για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7 ιντσών τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει, για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια, επιβε- βαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών, μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή. Εφαρμογή για το κρασί από τα My market Mια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για το κρασί, το My wine app, διαθέτει στους καταναλωτές η ελληνική αλυσίδα σού- περ μάρκετ My market. To My wine app δημι- ουργήθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, για να δώσει νέα διάσταση στην εμπειρία του κρασιού, καθώς και πρόσβαση στη γνώση των μικρών και μεγάλων μυστικών που ο καθένας θέλει να γνω- ρίζει, για να επιλέγει σωστά και να απολαμβάνει το κρασί που επιθυμεί. Το My wine app ξεναγεί τους καταναλωτές στον κόσμο του κρασιού, γύρω από 4 βασικούς άξονες: • Επιλέγει την κατάλληλη ποικιλία κρασιού, ανάλογα με το φαγητό που θα υπάρχει στο τραπέζι • Ομαδοποιεί τα κρασιά με βάση το κύριο γευστικό χαρακτηριστικό τους, π.χ. φρουτώδη, ελαφρά κ.λπ . • Ομαδοποιεί τα κρασιά ανάλογα με την ποικιλία τους, ώστε όποιος έχει μια προτίμηση σε κάποια ποικιλία να δοκιμάσει κι άλλα κρασιά του ίδιου προφίλ • Προτείνει λύσεις για το κρασί επιλογής, ανάλογα με κάθε περίσταση (δώρο, γιορτινό τραπέζι, πάρτι κ.λπ .). Μέσα από αυτούς τους άξονες, το My wine App επιτρέπει σε όλους τους χρήστες να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν γεύσεις και ποικιλίες, να τις ταιριάξουν με τα αγαπημένα τους φαγητά και γίνουν «ειδικοί» στο κρασί.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=