Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 23

36 Protergia Η Protergia αποτελεί τον Τομέα Ενέργειας της MYTILINEOS, του μεγαλύτερου ιδιώτη παραγωγού ηλε- κτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 200 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέρ- γειας, καλύπτει άνω του 10% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Τα προγράμματα Protergia Επαγγελματικό 1 και Protergia Επαγγελματικό 1Β απευθύνονται σε επαγγελματίες χαμηλής τάσης, με εγκατεστημένη ισχύ μέχρι 25 kVA, και προσφέρουν: ανταγωνιστι- κές χρεώσεις, χωρίς εγγύηση, με την εξόφληση μέσω πάγιας εντολής τραπεζικού λογαριασμού, επιβράβευση συνεπών πελατών σε κάθε εκκαθαρι- στικό λογαριασμό, έλεγχο του λογαριασμού και εξοικονόμηση ενέργειας, μέσα από την υπηρεσία myprotergia, καθώς και υψηλού επιπέδου εξυπηρέ- τηση. 18311
 www.protergia.gr ΕΛΤΑ Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) αποτελούν έναν Όμιλο Επιχειρήσεων που παρέχει σύγχρονες ταχυδρο- μικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές, σε όλη τη χώρα. Τα Επαγγελματικά Προγράμματα της «ΕΛΤΑ Ενέργεια» απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες των επαγγελματιών και προσφέρουν: ανταγωνιστικές χρεώσεις, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και επιβρά- βευση της εμπρόθεσμης εξόφλησης των λογαριασμών, με 10% έκπτωση στον εκκαθαριστικό λογαριασμό. Το επαγγελματικό πρόγραμμα «Επιχείρηση 25» απευθύ- νεται σε επαγγελματίες Χαμηλής Τάσης, με Εγκατεστημένη Ισχύ μέχρι 25 kVA, με χρέωση ημέρας €0,0910/kWh. 11135 
www.eltaenergeia.gr WATT+VOLT Η WATT+VOLT δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, στην προμήθεια φυσικού αερίου και στην παροχή ολοκληρωμένων Προγράμματα για μίνι μάρκετ Με την αγορά να περιλαμβάνει πάνω από 20 παρόχους, οι επιλογές είναι πολλές και καλό θα είναι ο επαγγελ- ματίας που θα αποφασίσει να αντικαταστήσει τον πάροχό του να εξετάσει καλά όλες τις λεπτομέρειες. Ιδανικά, ο λογιστής κάθε καταστήματος θα έπρεπε να είναι αυτός που θα προτείνει τι συμφέρει τον εκάστοτε ιδιοκτήτη. Επίσης, οι διαρκείς προσφορές των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι συχνά ένας καλός λόγος, για να προτιμήσει κανείς έναν εναλλακτικό πάροχο. Σε κάθε περίπτωση, παρακάτω καταγράφο- νται ενδεικτικά κάποιες από τις επιλογές της αγοράς, με προγράμματα των εταιρειών που αφορούν τα μίνι μάρκετ και τα καταστήματα ψιλικών. έρευνα αγοράς

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=