Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 23

80 παρουσίαση μίνι μάρκετ O Γιώργος Παπάζογλου δραστηριοποιείται από το 2010 στον κλάδο των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, «παλεύοντας», όπως όλοι, για το μεροκάματο, μέρος του οποίου, όμως, συνεχίζει να επενδύει στο κατάστημά του. Κάπως έτσι, το μικρό μίνι μάρκετ επί της οδού Βυζαντίου, στο Μαρούσι, έχει καταφέρει να αυξήσει κατά πολύ την γκάμα των προϊόντων του, λειτουργώντας ως μίνι μάρ- κετ σε χώρο…ψιλικατζίδικου. «Αυξάνουμε διαρκώς την γκάμα των προϊόντων» «Ξεκινήσαμε από τα βασικά και, σιγά σιγά, προσπα- θούμε να αυξάνουμε διαρκώς την γκάμα των προϊόντων μας, ώστε να εξυπηρετούμε με κάθε τρόπο τους πελάτες μας», εξήγησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» ο κ. Παπάζογλου. Στο εν λόγω μίνι μάρκετ θα βρει κανείς σχεδόν τα πάντα, αφού, πέρα από τα ψιλικά, τα τσιγάρα, τις εφημερίδες και τα προϊόντα ψυγείου, στο κατάστημα υπάρχουν, πλέον, ακόμη και φρέσκοι ξηροί καρποί, αλλά και μία εντυπωσιακή κάβα με ποτά και κρασιά. «Το 70% των προϊόντων μας βασίζεται στις ανάγκες των πελατών» Η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων στο κατάστημα γίνεται, επίσης, με… σχέδιο, αφού, όπως μας τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπάζογλου: «Το 70% περίπου των προϊόντων που έχουμε στα ράφια είναι με βάση τις ανάγκες των πελατών μας και όσα εκείνοι μας ζητάνε ανά διαστήματα, αφού προσπαθούμε να φέρνουμε οτι- δήποτε έχει ζήτηση. Από εκεί και πέρα, όμως, το Μεγάλη γκάμα σε μικρό μίνι μάρκετ Το μίνι μάρκετ επί της οδού Βυζαντίου, στο Μαρούσι, έχει καταφέρει να ανταπεξέλθει στην αγορά, μέσα από την ευρεία γκάμα των προϊόντων του, καθώς προσφέρει σχεδόν τα πάντα στους καταναλωτές, παρά το μικρό μέγεθός του. Του Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=