Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24
10 ειδήσεις «Στηρίζει» τη μικρή λιανική το 78% των Ελλήνων Αρκετά κινητικοί ως προς τις αγορές τους και «πιστοί» στα σημεία της μικρής λιανικής εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές, όπως δείχνουν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας του ΙΕΛΚΑ. Και μπορεί, όσον αφορά τα τρόφιμα, οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ να επιλέγο- νται ως κύριο κανάλι αγορών, λόγω εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων, ποικι- λίας προϊόντων κι άμεσης εξυπηρέτησης, παρ’ όλα αυτά τα μίνι μάρκετ φαίνεται να αποτελούν σταθερή επιλογή για ένα σημαντικό ποσοστό του κοινού. Όσον αφορά την εβδομαδιαία επισκεψιμότητα για την αγορά τροφίμων, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα εμφανίζονται στην τρίτη θέση των προτιμήσεων, μετά τα σουπερμάρκετ και τον φούρνο. Οι Έλληνες καταναλωτές, σε ποσοστό 18%, πραγματοποιούν επισκέψεις στα σημεία μικρής λιανικής της γειτονιάς τους σχεδόν καθημερινά, αφού τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν τουλάχιστον 5 επισκέψεις την εβδομάδα για ένα μεγάλο μέρος πελατών. Το 24% του δείγ- ματος πηγαίνει σε μίνι μάρκετ ή περίπτερο 2-5 φορές την εβδομάδα, ενώ το 34% 1-2 φορές. Το 22% των ερωτηθέντων, που έλαβε μέρος στην έρευνα, απάντησε ότι δεν επισκέπτεται ποτέ κάποιο κατάστημα μικρής λιανικής, που σημαίνει ότι το 78% των Ελλήνων «περνάει» κάποια στιγμή από τα μίνι μάρκετ ή τα ψιλικατζίδικα. Επιχειρηματική αριστεία για 9 μέλη της Ελλα – Δικά μας Εννέα εταιρείες-Μέλη της Πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά μας διακρίθηκαν στον καταξιω- μένο θεσμό επιχειρηματικής αριστείας, Diamonds of the Greek Economy 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουλίου στο Grande Bretagne Hotel Athens, παρου- σία σημαντικών προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό κόσμο. Ανάμεσα στους βραβευθέντες ξεχώρισαν η ΕΖΑ, η Endless-Ευρωχαρτική, η Cretan Mill κι η ΧΗΤΟΣ – φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, ενώ διακρίσεις κατέκτησαν η ΕΨΑ, η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη, η Λουξ, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανί- της και η Δ. Κορωνάκης. Οι εταιρείες-Μέλη της Πρωτοβουλίας Ελλα-Δικά μας, όπως κι οι υπόλοιπες εταιρείες που βραβεύτηκαν, κατέδειξαν τις σημαντικές προοπτικές και δυνατότητες της ελληνικής επιχειρηματικότητας, ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον της εγχώριας οικονομίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι βραβεύσεις στηρίχθηκαν σε αυστηρή αξιολόγηση 10.000 εκ των σημαντικότερων, βάσει κύκλου εργασιών, επιχειρήσεων, η οποία κατέληξε στην παρουσίαση των υγιέστερα αναπτυσσόμενων εταιρειών, βάσει πέντε συγκε- κριμένων οικονομικών δεικτών. Οι βραβεύσεις και διακρίσεις των Μελών της Ελλα-Δικά μας αποδεικνύουν ότι, παρά τις δύσκολες συνθήκες της εποχής, οι εται- ρείες που έχουν ενώσει δυνάμεις με την Πρωτοβουλία δημιουργούν προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας για την Ελληνική Οικονομία, ενώ αποτελούν τις υγιέστερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της εγχώριας αγοράς. Στο ποσό των 112.025 ευρώ ανέρ- χεται το πρόστιμο που επέβαλε ο Ε.Φ.Ε.Τ. σε 19 επιχειρήσεις τρο- φίμων που εντοπίστηκαν να μην συμμορφώνονται με την παρούσα νομοθεσία. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση: «Ο Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο της ενημέ- ρωσης σχετικά με τα αποτελέσματα της άσκησης των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων του, ανακοινώνει ότι στην 13η Συνεδρίαση του ΔΣ στις 26.07.2019, με ισάριθμες Αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, επι- κυρώνει την επιβολή προστίμων σε 19 επιχειρήσεις τροφίμων, συνολι- κού ύψους 112.025€». Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα αφορούν επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, εγκαταστάσεις παραγω- γής και τυποποίησης ελαιολάδου, επεξεργασίας κρέατος, παραγωγής κι εμπορίας πτηνοτροφικών προϊόντων κι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου για: n Παραγωγή, διακίνηση και διά- θεση μη ασφαλών τροφίμων, n Παραγωγή και διάθεση νοθευμέ- νων τροφίμων, n Παρακώλυση και παρεμπόδιση ελέγχου, n Αποκλίσεις ως προς την εφαρ- μογή HACCP, n Μη συμμόρφωση ως προς τις γενικές απαιτήσεις υγιεινής, n Παραπλανητική επισήμανση, παρουσίαση και διαφήμιση τροφί- μων. Ε.Φ.Ε.Τ.: Πρόστιμο 112.000 ευρώ σε 19 επιχειρήσεις τροφίμων
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=