Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24
42 έρευνα αγοράς παρακολουθεί τις εξελίξεις και να μαθαίνει άμεσα κι από πρώτο χέρι τις ευκαιρίες που υπάρχουν για την εκάστοτε ανάγκη του. Ταυτόχρονα, όμως, η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου έχει επηρεάσει πια και τον τομέα της χονδρικής και όσον αφορά τις άμεσες πωλήσεις, αφού δίνεται η δυνατότητα στον επαγγελματία να εξυπηρετεί τις ανάγκες της επι- χείρησής του από τον προσωπικό του χώρο, γλιτώνοντας χρόνο και πολλές φορές και χρήμα. Οι online υπηρεσίες χονδρικής απλοποιούν τη διαδικασία της παραγγελίας και μεταφοράς των προϊόντων στο σημείο της επιχείρη- σης. Κι αυτό γιατί ο ενδιαφερόμενος πελάτης δύναται να παραγγείλει τις προμήθειες που επιθυμεί ηλεκτρονικά, από τον υπολογιστή ή το κινητό του, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, και να παραλαμβάνει τα εμπο- ρεύματα στην τοποθεσία που επιλέγει, καταβάλλοντας ένα μικρό ποσό ή, σε κάποιες περιπτώσεις, χωρίς οικο- νομική επιβάρυνση. Κάπως έτσι, οι εταιρείες του κλάδου έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν και τα e-shop τους, προσφέροντας μία ακόμη, πιο σύγχρονη υπηρε- σία, στους πελάτες τους. Χονδρική σε… delivery Παρά το γεγονός ότι τα δίκτυα Cash & Carry έχουν εντε- λώς διαφορετική λογική λειτουργίας από τις παραδοσιακές χονδρεμπορικές επιχειρήσεις, έχουν επενδύσει τα τελευταία χρόνια σε μια πρόσθετη υπηρε- σία, το delivery, προκειμένου να αναπτύξουν σχέσεις πιστότητας με τους πελάτες. Το delivery, βέβαια, των οργανωμένων καταστημάτων χονδρικής δεν δύναται να αγγίξει το επίπεδο service του παραδοσιακού χονδρε- μπορίου, που η παράδοση των εμπορευμάτων μπορεί να γίνει όλο το 24ωρο ακόμη και για μικρές ποσότητες προμηθειών, κι είναι πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί στην περιφέρεια, όπου οι αποστάσεις είναι μικρότερες κι υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Το γεγονός, όμως, πως η υπηρεσία επεκτείνεται τα τελευταία χρόνια είναι φανερό από την παροχή της από τα περισσότερα δίκτυα οργανωμένης χονδρικής, καθώς κι από την ίδρυση του Delivery Center της Metro, ενός εξειδικευ- μένου κέντρου διανομής στην Ελλάδα για τους επαγγελματίες νησιών και περιοχών που δεν εξυπηρε- τούνται από άλλο κατάστημα, καθώς κι επιλεγμένων χωρών του εξωτερικού. Επιπλέον, η The Mart ανέπτυξε τον θεσμό του Drive in, που δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες πελάτες να καλύψουν τις επαγγελματικές και προσωπικές τους ανάγκες σε περιοχές που δεν υπάρχει κατάστημα The Mart. «Οι online υπηρεσίες χονδρικής απλοποιούν τη διαδικασία της παραγγελίας και μεταφοράς των προϊόντων στο σημείο της επιχείρησης.»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=