Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

64 Αφιέρωμα παιχνιδια που είναι κατάλληλα για να «κρεμαστούν» σε μίνι μάρ- κετ και περίπτερα, είναι σχεδιασμένη, ώστε να τραβά την προσοχή των μικρών καταναλωτών, με έντονα χρώματα και μοτίβα. Σύμφωνα με τους ίδιους τους επαγγελματίες της αγοράς και τα όσα είπαν στο περιο- δικό «Mini Market και Μικρή Λιανική», τα μικρά παιχνίδια που κρέμονται κοντά στην είσοδο του κατα- στήματος ή σε εξωτερικούς χώρους αγοράζονται εύκολα, κυρίως από παππούδες και γιαγιάδες που συνοδεύονται από τα εγγόνια τους, γεγονός που υποδη- λώνει ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα προσελκύουν το παιδικό κοινό εύκολα, αν τοποθετηθούν σε εμφανή σημεία. Τα μεγαλύτερα σε μέγεθος παιχνίδια αγοράζο- νται, συνήθως, στοχευμένα από τους πελάτες της μικρής λιανικής, κυρίως ως δώρο για ένα παιδί, καθώς το κόστος τους είναι υψηλότερο. Είτε πάντως πρόκειται για μικρά είτε για μεγάλα παιχνίδια, η γκάμα τους είναι τεράστια, με μεγάλο περιθώριο κέρδους, κι ικανοποιεί κάθε βαλάντιο και παιδική προτίμηση. Κέρδος ακόμη και πάνω από 50% Για κέρδος που μπορεί να ξεπεράσει και το 50% κάνουν λόγο οι επαγγελματίες της αγοράς, με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κανάλι των παιχνιδιών να προσφέρουν πολύ μεγάλα περιθώρια στη μικρή λια- νική, ανάλογα και με την εκάστοτε συμφωνία. Η μεγάλη γκάμα σίγουρα αποτελεί βασικό παράγοντα στην αύξηση των πωλήσεων, προσελκύοντας το παιδικό κοινό, ενώ οι πωλήσεις «εκτοξεύονται», σύμφωνα με τους επαγγελματίες, την περίοδο των εορτών, αλλά και στις αρχές της σχολικής σαιζόν, αφού συχνά συνδυάζο- νται με τις αγορές των σχολικών ειδών. Οι σακούλες παιχνιδιών, μάλιστα, που είναι πολύ εύκολο να τοποθε- τηθούν σε μίνι μάρκετ κι αποτελούν οικονομική λύση για τους γονείς, μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τον τζίρο των επιχειρήσεων, δίνοντας μεγάλο περιθώριο κέρδους, της τάξεως ακόμα και του 60%. Τα μικρά παι- χνιδάκια, άλλωστε, μπορεί να έχουν μικρότερο κέρδος για τον επαγγελματία σε σχέση με τα μεγαλύτερα, είναι όμως πιο εύκολα στην πώληση, αφού περιλαμβάνονται στη λογική των… αυθόρμητων αγορών, όπου για παράδειγμα ένας παππούς θα αγοράσει μαζί με τα τσι- γάρα του κι ένα φθηνό παιχνιδάκι για το εγγόνι του. Τα τελευταία χρόνια, πάντως, στα ράφια της μικρής λιανι- κής, πλέον, ο καταναλωτής μπορεί να συναντήσει παιχνίδια που ξεχωρίζουν για τα καινοτόμα στοιχεία τους, τα οποία παλαιότερα πωλούνταν μόνο σε καταστή- ματα παιχνιδιών. Οι δημοφιλείς φιγούρες «κερδίζουν» τους μικρούς καταναλωτές Η γκάμα των προϊόντων που είναι κατάλληλα για πώληση σε μίνι μάρκετ είναι τεράστια, ιδιαίτερα στα παιχνίδια μικρού μεγέθους, που είναι εμπνευσμένα Τα μικρά παιχνίδια είναι πιο εύκολα στην πώληση, αφού περιλαμβάνονται στη λογική των… αυθόρμητων αγορών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=