Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

65 Αφιέρωμα παιχνιδια από τους αγαπημένους - τηλεοπτικούς και μη- ήρωες των παιδιών. Βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης κατηγορίας παιχνιδιών είναι, φυσικά, η δυνατότητα να ικανοποιήσουν πλήρως ένα παιδί, είτε αγόρι είτε κορί- τσι, και μάλιστα σε πολύ χαμηλό κόστος για τον γονέα. Μόλις με μερικά ευρώ, οι μικροί πελάτες του μίνι μάρ- κετ είναι σε θέση να αποκτήσουν αυτοκινητάκια, κούκλες, δημοφιλείς ήρωες, όπως ο Spiderman ή οι χαρακτήρες της ταινίας Toy Story, ενώ παράλληλα προ- σφέρεται η δυνατότητα στα μίνι μάρκετ να αυξήσουν τα κέρδη τους, διαμέσου των μικρών καταναλωτών. Τα παιδιά, παρά την οικονομική δυσπραγία των τελευ- ταίων ετών, κράτησαν την εγχώρια αγορά παιχνιδιών σε υψηλό επίπεδο, αφού τα σχετικά νούμερα δείχνουν ανοδική τάση και καλύτερο ρυθμό ανάπτυξης. Στοχεύο- ντας στο «δυναμικό» παιδικό κοινό, που προσελκύεται εύκολα από τα παιχνίδια, και τοποθετώντας σωστά τα προϊόντα στα καταστήματα, η μικρή λιανική μπορεί να αποκομίσει ένα σημαντικό έσοδο, παρά τον υψηλό ανταγωνισμό μεγάλων επιχειρήσεων, όπως τα Jumbo ή τα Max Stores. Ενισχύεται η τάση της καινοτομίας και της εξειδίκευσης Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στο κανάλι των παι- χνιδιών έντονη τάση για καινοτομία κι εξειδίκευση, αναλόγως με το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Εται- ρείες, όπως η LEGO ή τα γνωστά Playmobil, έχουν πλέον δυναμική παρουσία και στα μίνι μάρκετ, με παι- χνίδια που είναι επηρεασμένα π.χ. από την επικαιρότητα και στοχεύουν σε συγκεκριμένες κατηγο- ρίες καταναλωτών, μικρών ή μεγαλύτερων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σειρά επετεια- κών Lego για τη διάσημη, και στην Ελλάδα, σειρά «Τα Φιλαράκια». Με αφορμή τη συμπλήρωση 25 χρόνων, η εταιρεία προσφέρει το αγαπημένο καφέ της σειράς σε ένα κιτ με 1.070 κυβάκια, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο, στοχεύοντας και στους ενήλικους καταναλωτές. Επιπλέον, η εταιρεία Geobra Brandstätter Stiftung, με έδρα το Zirndorf της Γερμα- νίας, κι η Playmobil Hellas λάνσαραν πρόσφατα στην ελληνική αγορά Playmobil με τους θεούς των αρχαίων Μαρία Γεωργίου «Οι σακούλες είναι Νο1 στις πωλήσεις» Μία μεγάλη γκάμα με φτηνά παιχνίδια είναι ικανή να φέρει έναν σημαντικό τζίρο σε κάθε μίνι μάρκετ ή ψιλικατζίδικο, ειδικά αν βρίσκεται και κοντά σε σχολείο ή και πλατεία. «Σε εμάς, επειδή το κατάστημά μας είναι κοντά στην πλατεία που παίζουν πολλά παιδάκια κι έρχονται, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, με τον παππού και τη γιαγιά, αποτελεί ένα καλό προϊόν. Έχουμε αρκετά παι- χνίδια στα ράφια μας, αλλά και κρεμασμένα έξω από το κατάστημα. Νο 1 σε πωλήσεις είναι οι σακούλες παιχνιδιών, καθώς είναι και φθηνές και έχουν και το στοιχείο της έκπληξης, που κερδίζει αμέσως τα παιδιά», τόνισε στο περιοδικό «MINI MARKET & Μικρή Λιανική» η κα Μαρία Γεωργίου, υπάλληλος του καταστήματος ψιλικών στην οδό Ιαλέμου, στην Αθήνα. Αναστασία Βασιλείου «Καλή βιτρίνα τα παιχνίδια» Τα παιχνίδια, εκτός από το κέρδος που φέρνουν στα καταστήματα της μικρής λιανικής, αποδεικνύονται συχνά και «όπλο» για την προ- σέλκυση πελατών. Αυτό μας εξήγησε κι η κα Αναστασία Βασι- λείου, συνιδιοκτήτρια του περιπτέρου επί της οδού Μηδείας, στη Νέα Ιωνία. «Τα παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν μία καλή βιτρίνα για το περίπτερο. Βάζοντάς τα σε σημείο που να είναι ιδιαίτερα εμφανές στον κόσμο, έχουν τη δυνατότητα να φέρουν κάποιον στο κατά- στημα. Ειδικά για τα μικρά παιδάκια, που τα βλέπουν ακόμα και περνώντας από έξω, είναι ένα απόλυτα δελεαστικό προϊόν». Η γκάμα των παιχνιδιών είναι τεράστια και ικανοποιεί κάθε βαλάντιο και παιδική προτίμηση. Η δική σας γνώμη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=