Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

Αφιέρωμα Οι αναπτήρες το Νο1 Κι όταν μιλάμε για καπνικά αξεσουάρ, οι αναπτήρες συνεχίζουν να αποτελούν το Νο1 προϊόν για τα μίνι μάρ- κετ και τα περίπτερα. Πρόκειται για ένα προϊόν με ζήτηση σχεδόν αντίστοιχη των τσιγάρων. Η γκάμα είναι επίσης μεγάλη, καθώς πολλοί καταναλωτές, ειδικά της νέας γενιάς, προσέχουν το σχήμα και, κυρίως, την εμφάνιση των αναπτήρων, επιλέγοντάς τους βάσει αυτών. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και η BIC, που είναι εδώ και δεκαετίες leader στην αγορά των αναπτήρων, έχει λαν- σάρει πλέον μία τεράστια γκάμα, η οποία κι ανανεώνεται διαρκώς, προσφέροντας διαφορετικές επιλογές για κάθε καταναλωτή. Ο καπνός ενισχύει τα χαρτάκια Το «στριφτό» τσιγάρο έγινε μόδα ή και…αναγκαίο κακό στην Ελλάδα εν μέσω κρίσης, με πολλούς Έλληνες καπνιστές να στρέφονται σε αυτό για εξοικονόμηση χρη- μάτων, αφού ήταν πιο φτηνό από τα κανονικά πακέτα τσιγάρων. Η υπερφορολόγηση έχει «χτυπήσει» τα τελευ- ταία χρόνια και τον καπνό, ενώ «πιέσεις» υπάρχουν και σε ευρωπαϊκό πολιτικό επίπεδο, με την Ε.Ε. να εκδίδει οδηγία για ακόμη μεγαλύτερα μεγέθη, που θα αποτρέ- ψουν τους νέους από την αγορά του. Παρ’ όλα αυτά, τα προϊόντα καπνού συνεχίζουν να καταλαμβάνουν σημα- ντικό μερίδιο της αγοράς, ενισχύοντας και τις πωλήσεις στα χαρτάκια. Από τα διάσημα Rizla της Imperial και τα ακατέργαστα τσιγαρόχαρτα Raw της Leon Flame, μέχρι τα χαρτάκια από ελληνικές, φυσικές πρώτες ύλες της Πυθία, οι επιλογές είναι πλέον πάρα πολλές για τους ιδιο- κτήτες του μίνι μάρκετ, οι οποίοι κι έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν την καλύτερη δυνατή συνεργασία και με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. «Στροφή» σε φιλτράκια και πιπάκια Ανοδική είναι η πορεία στην αγορά και στα φιλτράκια και πιπάκια, καθώς όλο και περισσότεροι καπνιστές αναζη- τούν πιο…υγιεινές επιλογές ακόμη και στο κάπνισμα. Φιλτράκια και πιπάκια προσφέρουν τέτοιες λύσεις, καθώς είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία Evans Δρί- 78 ΚΑΠΝΙΚΑ Τα αναλώσιμα προϊόντα δίνουν το κέρδος στο μίνι μάρκετ Την ώρα που τα τσιγάρα έχουν μετατραπεί περισσότερο σε «κράχτη», με το ποσοστό κέρδους τους να κυμαίνεται από 3% έως 6%, τα μίνι μάρκετ έχουν τη δυνατότητα για έξτρα κέρδος από την αγορά των καπνικών, μέσω της…περιφερειακής οδού. Τα αναλώσιμα είδη και τα αξεσουάρ στην αγορά των καπνικών αυξάνονται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, με πολλές ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις να δραστηριο- ποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα και να λανσάρουν διαρκώς καινούργια προϊόντα, τα οποία και προσφέρουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος στον επιχειρηματία της μικρής λιανικής. Το γεγονός δίνει τη δυνατότητα και στους καταστηματάρχες των μίνι μάρκετ και των υπολοίπων σημείων της μικρής λιανικής για έξτρα κέρδος από την κατηγορία των καπνικών. Με την γκάμα των σχετικών προϊόντων να είναι πλέον πολύ μεγάλη, οι ευκαιρίες για τον ιδιοκτήτη ενός καταστήματος είναι εξίσου πολλές. Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, η σωστή αξιοποί- ηση της «βιτρίνας» του ταμείου και της θέσης των τσιγάρων μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αν αξιοποιηθούν σωστά, τα αναλώσιμα και τα καπνικά αξεσουάρ μπορούν να δώσουν ένα έξτρα κέρδος, μειώνοντας και τη «χασούρα» από την ίδια την πώληση των τσιγάρων. ” “ Τα στριφτά τσιγάρα συνεχίζουν να καταλαμβάνουν σημαντικά μερίδια στην αγορά των καπνικών προϊόντων, ενισχύοντας και τις πωλήσεις στα χαρτάκια και τα φιλτράκια.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=