Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

80 Αφιέρωμα ΚΑΠΝΙΚΑ τσας, που εξειδικεύεται στα πιπάκια, διαθέτει στην αγορά προϊόντα, που κατακρατούν πίσσα και νικοτίνη σε ποσο- στό μεγαλύτερο του 40%. Όσον αφορά τα φιλτράκια, κι εδώ η γκάμα είναι πολύ μεγάλη, με πολλές εταιρείες και brand να είναι διαθέσιμα στη μικρή λιανική. Raw, Σέρτικο, Swan, Πυθία, Zen, Old Holborn, του Παππού και Evans είναι μόνο κάποια από αυτά. Ανερχόμενη «δύναμη» τα υγρά αναπλήρωσης Με το ηλεκτρονικό τσιγάρο να είναι σε απόλυτη «άνθιση» και τους ατμιστές να ξεπερνούν πλέον τους 150.000 μόνο στην Αθήνα, έχει ανοίξει και μία νέα αγορά για τα μίνι μάρ- κετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής. Τα υγρά αναπλήρωσης που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρο- νικά τσιγάρα αποτελούν πια μία ανερχόμενη «δύναμη» για τα σημεία πώλησης, καθώς προσφέρουν ένα έξτρα έσοδο, το οποίο δεν υπήρχε νωρίτερα για τους επαγγελ- ματίες της αγοράς. Μόνο τυχαίο δεν είναι, άλλωστε, ότι τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους και καταστήματα αποκλειστικά για το λεγόμενο vaping, στα οποία μπορεί κανείς να βρει μία τεράστια γκάμα από υγρά αναπλήρωσης και κάθε προϊόν ηλεκτρο- νικού τσιγάρου. Ακόμη και τα πιο συμβατικά καταστήματα, όμως, έχουν πλέον τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν το «χαρτοφυλάκιό» τους με ένα ακόμη προϊόν, το οποίο προ- σφέρει και σημαντικό περιθώριο κέρδους. Πούρα και για το μίνι μάρκετ Τα πούρα μπορεί να μην αποτελούν ένα βασικό προϊόν πώλησης για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, όταν αναφερόμαστε στα καπνικά προϊόντα, αλλά, τα τελευταία χρόνια, η αγορά έχει αλλάξει αρκετά, υπέρ των καταστη- μάτων. Κι αυτό γιατί εταιρείες, όπως η Καρύδης κι η Μουρτίδης, διαθέτουν πλέον στην ελληνική αγορά μία μεγάλη γκάμα με προϊόντα που θεωρούνται ιδανικά και για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα. Πρόκειται για πούρα και πουράκια που συνδυάζουν την ποιότητα με την… τιμή λιανικής και δίνουν τη δυνατότητα στους επαγγελ- ματίες για ένα προϊόν «πολυτελείας» στο κατάστημά τους. Ένας «θάλαμος» με αντίστοιχα προϊόντα, μάλιστα, έχει αποδειχτεί αρκετές φορές έξτρα ατού για ένα μίνι μάρκετ και από πλευράς εμφάνισης. ” “ Τα αναλώσιμα και τα αξεσουάρ στον τομέα των καπνικών δίνουν την ευκαιρία για έξτρα κέρδος στα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=