Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 24

92 έρευνα Π αρά τα αργά «βήματα» που καταγράφει εδώκι αρκετά χρόνια το online εμπόριο στην Ελλάδα, φαίνεται ότι μπαίνει πια στον «δρόμο» για την εδραίωσή του και στη χώρα μας, με όλους τους σχετικούς δείκτες και τις κινήσεις των επιχειρήσεων να καταδεικνύ- ουν την πρώτη πραγματική «στροφή» των καταναλωτών. Τα online καταστήματα, άλλωστε, «κυριαρχούν» τα τελευ- ταία χρόνια στο εξωτερικό και είναι χαρακτηριστικό ότι στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, τις ΗΠΑ, η αύξηση του μεριδίου στις διαδικτυακές πωλήσεις εκτιμάται ότι το 2026 θα ανέλθει στο 25% επί του συνόλου. Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα του τμήματος στατιστικών ερευνών του αμερι- κανικού Υπουργείου Εργασίας, τα online καταστήματα αναμένεται να οδηγήσουν σε «λουκέτο» πάνωαπό 75.000 φυσικά καταστήματα στον κλάδο του λιανικού εμπορίου στο διάστημα αυτό. Συγκεκριμένα, για κάθε 1% μερίδιο Ενισχύονται οι online αγορές και στην Ελλάδα Οι online αγορές έχουν αρχίσει να επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό και τον κλάδο των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, καθώς, κερδίζοντας διαρκώς την προτίμηση όλο και περισσότερων καταναλωτών, αναγκάζουν και τις ίδιες τις επιχειρήσεις να τις εντάξουν στο χαρτοφυλάκιό τους, αλλάζοντας τα δεδομένα ολόκληρης της αγοράς. Της Ελένης Σαραντάκη Στις διαδικτυακές πωλήσεις στρέφονται και τα σούπερ μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=