Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

10 ειδήσεις Ατομικές συσκευασίες με λίγες θερμίδες στα σχέδια της Mondelez Η Mondelez International, το χαρτοφυλάκιο της οποίας περιλαμβάνει δημοφιλή brands στην κατηγορία των σνακς, όπως τα μπι- σκότα Oreo, belVita και LU, τις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες Sour Patch Kids και τις τσίκλες Trident, έκλεισε έναν χρόνο από την έναρξη της παρουσίασης του νέου σκοπού της παγκοσμίως. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία: «Ο Σκοπός αυτός, που στηρίζεται στην υπό- σχεση της Mondelez International προς τους καταναλωτές να προσφέρει το σωστό σνακ, την κατάλληλη στιγμή, φτιαγμένο με τον σωστό τρόπο, είναι μέρος της δέσμευσης της εταιρείας να παράγει ένα ευρύ φάσμα υψηλής ποιότητας σνακς, τα οποία θα παράγονται με βιώσιμες πρώτες ύλες και συστατικά. Στόχοι της εταιρείας είναι οι εξής: • Ενθάρρυνση της συνετής κατανάλωσης, προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότε- ρες ατομικές συσκευασίες και σνακ με 200 θερμίδες ή λιγότερο. Τα σνακς ελέγχου μερίδας αντιπροσωπεύουν το 15% των παγκόσμιων καθαρών εσόδων της εταιρείας. • Νέα και φιλόδοξη δέσμευση για την εξασφάλιση του 100% του όγκου του κακάο για όλες τις μάρκες σοκολάτας έως το 2025, μέσω του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξης, Cocoa Life. •Επίτευξη σημαντικής προόδου έναντι των στόχων για την αειφόρο γεωργία και το περι- βαλλοντικό αποτύπωμα για την καταπολέμηση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. •Έναρξη λειτουργίας του κέντρου καινοτομίας, SnackFutures, που συμμετέχει με επενδύ- σεις μειοψηφίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες σνακ». «Πονοκέφαλος» για τα καταστήματα τα πλαστά χαρτονομίσματα Μάστιγα έχουν καταντήσει τα πλαστά χαρ- τονoμίσματα σε ταξί και καταστήματα, όπως τα μίνι μάρκετ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΚΤ, το α’ εξάμηνο του 2019 κατέκλυσαν την εγχώρια αγορά 250.000 χαρτονομίσματα μαϊμού. Αναλυτικότερα, παρά το γεγονός ότι έχουν κυκλοφορήσει τα δεύτερης γενιάς χαρτο- νομίσματα που δυσκολεύουν τους παραχαράκτες, το κύκλωμα κατορθώνει να παράγει πλαστά χαρτονομίσματα, που δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα γνήσια. Είναι, μάλιστα, άκρως δυσδιάκριτες οι ελά- χιστες διαφορές, προκαλώντας τεράστια ανησυχία. Τα καταστήματα κι οι οδηγοί ταξί έχουν βρεθεί σε απόγνωση, αφού συχνά πέφτουν στα χέρια τους πλαστά χαρτονομί- σματα, που δύσκολα διακρίνονται. Πολλοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία με τα ειδικά μηχανήματα ανίχνευσης πλαστών χαρτονομισμάτων που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Άλλοι πάλι προσπαθούν μέσω της αφής να καταλάβουν αν τα χρήματα που κρατούν στα χέρια τους είναι γνήσια. Σημειώνεται ότι στην αγορά κυκλοφορούν και πλαστά κέρματα του ενός και των δύο ευρώ, καθώς οι παραχαράκτες έχουν βρει τον τρόπο και φτιάχνουν πιστά αντίγραφα. Στο ποσό των 57,40 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Κρι Κρι το πρώτο εξά- μηνο 2019, έναντι 51 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018, σημειώνο- ντας αύξηση κατά 12,6%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 22,40 εκατ. ευρώ έναντι 21,43 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018. Τα λειτουρ- γικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 12,23 εκατ. ευρώ, έναντι 11,71 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,50 εκατ. ευρώ, έναντι 10,17 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,64 εκατ. ευρώ, έναντι 7,36 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018. Αναλυτικά, στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε 12,82 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5,6%. Παρά την ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισ- σότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και τη σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, οι πωλήσεις επηρεά- στηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρ- τίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αντιστράφηκε στους επόμε- νους μήνες, Ιούνιο έως Αύγουστο, και πλέον οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού εμφανίζονται αυξημένες προοδευτικά κατά περίπου +6%. Αύξηση 12,6% στις πωλήσεις της Κρι Κρι

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=