Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 25

69 οδηγός HOW ΤΟ 5. 3. 4. Στη νέα καρτέλα που θα εμφανιστεί μπροστά σας, μπο- ρείτε να επιλέξετε το φύλο των ανθρώπων που θα δουν την προώθησή σας, καθώς και την ηλικία τους. Λίγο πιο κάτω, σας δίνεται η δυνατότητα να εστιάσετε και σε καταναλωτές με συγκεκριμένες προτιμήσεις, επιλέγοντας λέξεις «κλειδιά», όπως προσφορές, εκπτώσεις κ.ά. Ακολούθως, μπορείτε στην ίδια καρτέλα, με «πινέζα» ή γράφοντας την ακριβή διεύθυνση του καταστήματός σας, να ορίσετε το σημείο…μηδέν για την προώθησή σας. 6. Ακολουθεί το πιο σημαντικό βήμα για τα μίνι μάρκετ, αφού στο ίδιο σημείο θα κάνετε και την επιλογή της περιοχής στην οποία θα απευθυνθείτε. Έχοντας ως ορό- σημο τη διεύθυνση που έχετε επιλέξει ακριβώς πριν, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας «ακτίνα», προ- ωθώντας για παράδειγμα την ανάρτησή σας, 2 ή 3 ή και περισσότερα χιλιόμετρα μακριά από το κατάστημά σας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=