Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
10 ειδήσεις «Καταδικασμένο» το λιανεμπόριο χωρίς social media Πολύτιμα εργαλεία για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο κανάλι του λιανε- μπορίου αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς το Facebook και το Ιnstagram αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κυρίως των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα εκδήλωση του Facebook σε συνεργα- σία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών για την ενημέρωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προκειμένου να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπη- ρεσίες τους και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις τους, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα είναι πλέον η νέα αγορά. Υπολογίζεται ότι περισσότερες από 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Facebook, το Instagram και το WhatsApp. Ωστόσο, η απλή παρουσία στις πλατ- φόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν αρκεί, για να αποφέρει οφέλη. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, θα πρέπει να κατανοεί τον τρόπο λειτουρ- γίας τους, να γνωρίζει τους κώδικες επικοινωνίας που χρησιμοποιούν, να είναι εξοικειωμένη με τα εργαλεία που παρέχουν. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου 4 στις 10 Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις βρίσκονται στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απλώς γιατί πρέπει να ακολουθούν την τάση της αγο- ράς, χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Κι ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση. Στην Ελλα-Δικά μας το μέλι Attiki Στην πρωτοβουλία Ελλα-Δικά μας εντά- χθηκε πρόσφατα η ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ, η εταιρεία που για περισσότερο από 90 χρό- νια είναι γνωστή για το μέλι Attiki. Μέσω της σύμπραξης αυτής, στόχος είναι η ενί- σχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας αλλά κι η διεθνής προβολή των πρωτότυ- πων ελληνικών προϊόντων. Ειδικότερα, το νέο Μέλος της πρωτοβου- λίας Ελλα-Δικά μας, η ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ, χρησιμοποιεί εκλεκτές ποικιλίες ελληνικού μελιού, από 2.000 μελισσοκόμους, με έμφαση σε συνεργασίες που διαρκούν δυο και τρεις γενεές. Βασικός άξονας στον οποίο κινείται η φιλοσοφία του νέου Μέλους της Ελλα-Δικά μας είναι η συνεχής εξέ- λιξη και ταυτόχρονα η πίστη και διατήρηση των αρχών των ιδρυτών της εταιρείας για ποιοτικά προϊόντα, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον. Η ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ ενδυναμώνει το έργο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που μετρά σήμερα 62 Μέλη, τα οποία έχουν συσπειρωθεί, με στόχο την προώθηση του σύγχρονου επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας, την ανάδειξη των πρωτότυπων ελληνικών προϊόντων διεθνώς, αλλά και τη δημιουργία σημαντι- κών συνεργειών. Νέες επενδύσεις που θα ξεπερά- σουν τα 40 εκατ. ευρώ σχεδιάζει την επόμενη διετία η εταιρεία ΠΕΝΤΕ ΑΕ που διατηρεί τα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας», προκειμένου να δημιουργήσει δέκα νέα κατα- στήματα, εκ των οποίων το ένα θα είναι μικρό εμπορικό κέντρο (mini mall). Στόχος της διοίκησης είναι να αναπτύξει το δίκτυο καταστημάτων της σε περισσότερες περιοχές της χώρας, όπου δεν διαθέτει σήμερα παρουσία, και να αυξήσει την επι- σκεψιμότητα στο δίκτυό της, μέσα από την προσέγγιση νεότερων σε ηλικία καταναλωτών. Η εταιρεία σήμερα αριθμεί 160 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με πολλές χιλιάδες τετραγω- νικά μέτρα, το 80% των οποίων είναι ιδιόκτητα. Αναφορικά με τις επενδύσεις για τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, ο προγραμ- ματισμός ανάπτυξης της εταιρείας μέχρι το 2021 προβλέπει να δημι- ουργηθούν δέκα ακόμα ιδιόκτητα καταστήματα, ένα εκ των οποίων θα είναι ένα μικρό εμπορικό, με περισσότερο από 40 καταστήματα κι έκταση 12.000τ.μ. σε οικόπεδο 40 στρεμμάτων. Η επένδυση για το μικρό εμπορικό θα ανέλθει στα 30-32 εκατ. ευρώ και θα χρημα- τοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια, ενώ στόχος είναι να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2021. Τα νέα κατα- στήματα θα λειτουργήσουν σε περιοχές, όπου η εταιρεία δεν έχει μέχρι σήμερα παρουσία. Δέκα νέα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» μέχρι το 2021
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=