Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
33 ρεπορτάζ ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες τον χρόνο, χωρίς να χρει- άζεται ούτε έναν υπάλληλο, αφού τη δουλειά και σε αυτή την περίπτωση κάνουν οι νέες τεχνολογίες. Ειδικότερα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση στο κατάστημα, εφόσον πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους σε μία σχετική υπηρεσία και κατεβάσουν την απα- ραίτητη εφαρμογή στο κινητό τους τηλέφωνο. Στη συνέχεια, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να σκανά- ρουν το barcode των προϊόντων που επιθυμούν να αγοράσουν κι η εφαρμογή χρεώνει τον τραπεζικό τους λογαριασμό, με μία μηνιαία απόδειξη να εκδίδεται και πάλι μέσω του κινητού τους. Το εν λόγω κατάστημα ψιλικών διαθέτει γαλακτοκομικά, ψωμί, ζάχαρη, κον- σέρβες, αναψυκτικά, ακόμη και πάνες, αλλά όχι τσιγάρα, φάρμακα και αλκοόλ, για περισσότερη ασφάλεια. Νέες τεχνολογίες και στην Ελλάδα Κι αν τα παραπάνω σας φαίνονται ακόμη…μακρινά για την Ελλάδα, τότε δεν γνωρίζετε τις κινήσεις που κάνουν τον τελευταίο καιρό οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρ- κετ. Η πλειοψηφία των μεγάλων επιχειρήσεων του εγχώριου κλάδου έχει ανακοινώσει την πρόθεση να στραφεί προς την κατεύθυνση της ενισχυμένης τεχνο- λογίας, κάνοντας ήδη και τα πρώτα σχετικά «βήματα». Εδώ κι αρκετά χρόνια για παράδειγμα, η ΑΒ Βασιλό- πουλος έχει επενδύσει στα καταστήματα με ταμεία που χρησιμοποιούν σκάνερ, ενώ αυτόματα ταμεία διαθέτει ήδη και ο Σκλαβενίτης στο εμπορικό κέντρο Avenue στο Μαρούσι. Μαζί και με τα My Market, μάλιστα, οι τρεις αλυσίδες σχεδιάζουν πλέον την είσοδο και πιο σύγχρονων τεχνολογιών, πλησιάζοντας στη λογική των υπερσύγχρονων καταστημάτων του εξωτερικού. Ψηφιακές υπηρεσίες και… ρομπότ στα ΑΒ Βασιλόπουλος Στα τέλη του 2019, τα ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασαν τα 80 χρόνια τους κι ο κ. Βασίλης Σταύρου, Brand President της εταιρείας, έκανε λόγο για το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος. Σε σχετική εκδήλωση, παρουσίασε τα σχέ- δια της εταιρείας εν όψει του 2020, αλλά και τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες, όπως το Armonia (ένα ολοκαίνουριο τμήμα με 1.700 βιολογικά κι οικολογικά προϊόντα) το Fresh Juice Bar (με φρε- σκοστυμμένους χυμούς από φρούτα και λαχανικά, αλλά και smoothies). Παράλληλα, όμως, μίλησε και για τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες -οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης, μηχανι- σμός για σειρά προτεραιότητας, κιόσκια με χρήσιμες πληροφορίες, αυτόματα ταμεία πληρωμής- που έχουν ήδη αρχίσει να αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος στο Ελληνικό, υπάρχει κι ο Pepper, το φιλικό ρομπότ που καλωσορίζει, δίνει πληροφορίες και ψυχαγωγεί τους πελάτες του καταστήματος. Εικονικό κατάστημα από τα My Market Μία αντίστοιχη ενέργεια ολοκλήρωσε το 2019 και η αλυσίδα My Market, παρουσιάζοντας το πρώτο εικο- νικό κατάστημα στο μετρό του Συντάγματος. Επενδύοντας σταθερά στην καινοτομία κι επιδιώκοντας συνεχώς τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, τα My market προσπάθησαν να φέρουν ακόμα πιο κοντά στους πελάτες τους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τις αγορές τους. Από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα φιλοξένησε ένα e-spot όπου μέσω διαδρα- στικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας κι αξιοποιώντας το e-shop My market, παρουσιάστηκε στους καταναλωτές μία εικόνα από το μέλλον. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης απρόσκοπτης εμπειρίας, ώστε όλοι οι πελάτες να λαμ- βάνουν τα ίδια μηνύματα, τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο κι από όλα τα ψηφιακά κανάλια. Το e-spot του Συντάγματος έδωσε έτσι στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ψωνίσουν εύκολα, γρήγορα, οικονο- μικά κι on the go. Μ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=