Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

34 παρουσίαση T α καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν αντι- μετωπίσει τεράστια προβλήματα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με την οικονομική κρίση να έχει οδηγήσει σε χιλιάδες «λουκέτα» σε όλη τη χώρα. Το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί σε δρα- ματικό βαθμό στην πλειοψηφία των προϊόντων, με τα τσιγάρα, που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του τζί- ρου, να αποφέρουν πια σχεδόν μηδενικά έσοδα. Ως εκ τούτου, η πλειοψηφία των επαγγελματιών του κλάδου αναζητά «λύσεις» που θα ενισχύσουν τα οικονομικά τους δεδομένα και μία τέτοια περίπτωση φαίνεται ότι είναι το NextPoint Courier. Η γνωστή εταιρεία NEXT A.E., προτείνει σε κάθε μίνι μάρκετ ανά την Ελλάδα να γίνει συνεργάτης της, χρησι- μοποιώντας κάθε κατάστημα ως σημείο παράδοσης και παραλαβής δεμάτων, με αξιοσημείωτο οικονομικό όφελος για τον ιδιοκτήτη του. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, έχει καταστρώσει ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο περι- λαμβάνει ως τελικό στόχο ένα δίκτυο 1.000 καταστημάτων NextPoint σε όλη την Ελλάδα, ώστε να καλύπτεται μέσα από τη Next Point Courier το 90% του πληθυσμού της χώρας (ήδη έχει 300 nextpoints). Ποια είναι η NextPoint Courier Η NextPoint Courier είναι εταιρεία ταχυμεταφορών, που δουλεύει διαφορετικά από τις υπόλοιπες courier. Δεν έχει δικά της πρακτορεία, ούτε διανομείς με μηχα- νάκια και αυτοκίνητα, που παραδίδουν και παραλαμβάνουν πόρτα-πόρτα. Τα πρακτορεία της είναι ανεξάρτητα καταστήματα (μίνι μάρκετ, fast food, βενζινάδικα, βιβλιοπωλεία κ.ά.), που παράλληλα με τη βασική τους δραστηριότητα, παρα- Next Point Ευκαιρία για έξτρα έσοδα στα μίνι μάρκετ Μια νέα επιχειρηματική πρόταση από τη Next Point Courier προτείνει στα καταστήματα της μικρής λιανικής να γίνουν σημεία παραλαβής δεμάτων, αυξάνοντας τα κέρδη τους. Του Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=