Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

35 παρουσίαση λαμβάνουν και παραδίδουν εντός του καταστήματος, κατά τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας τους, δέματα και φακέλους, από ιδιώτες & επαγγελματίες. Είναι δηλαδή τα «ταχυδρομεία» της γειτονιάς. Η συνεργασία με τη μικρή λιανική Η εταιρεία διαθέτει ήδη σημαντική εμπειρία στη συνεργασία της με τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς από τα μέσα Δεκεμβρίου του 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία της μέχρι σήμερα, έχει πάνω από 100 συνεργάτες NextPoint. Παράλληλα, όμως, συνεργάζεται και με επιπλέον 200 βιβλιοχαρτοπωλεία nextpoints, με τους οποία η NEXT A.E., έχει πολύχρονη συνεργασία, γιατί δραστηριο- ποιείται επί 25 χρόνια σε κατασκευή, εισαγωγές και χονδρική πώληση ειδών βιβλιοχαρτοπωλείου. Οι προϋποθέσεις για ένα κατάστημα Τι χρειάζεται, λοιπόν, ένα κατάστημα της μικρής λιανι- κής, για να προστεθεί στο αναπτυσσόμενο δίκτυο της NextPoint Courier; Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, οι προϋποθέσεις έχουν ως εξής: • Περιοχή: Το κατάστημα πρέπει να είναι σε κεντρικό σημείο της περιοχής του, με εύκολη πρόσβαση. Επί- σης, είναι σημαντικό, αλλά όχι απαραίτητο, να υπάρχει η δυνατότητα ολιγόλεπτου parking (γι’ αυτό μεταξύ των Next Points περιλαμβάνονται και πολλά βενζινάδικα). • Μέγεθος. Δεν χρειάζεται να έχει μεγάλο μέγεθος, γιατί οι φάκελοι και τα δέματα την ίδια μέρα έρχονται και φεύγουν. Δεν απαιτείται, δηλαδή, περισσότερος αποθηκευτικός χώρος από ένα ράφι, 1μ. πλάτος x 2μ. ύψος. • Φυσική παρουσία. Καθημερινά (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 2 φορές την ημέρα), ένα φορτηγό της εταιρείας δίνει και παίρνει δέματα από κάθε κατά- στημα Nextpoint. Οι δε παραλήπτες, συνήθως παρα- λαμβάνουν το δέμα τους την ίδια μέρα, μερικές ώρες αφού λάβουν αυτόματα sms στο κινητό τους ότι έφτασε. Ως εκ τούτου, αυτός που εργάζεται στο κατάστημα εξυπηρετεί και τους πελάτες που φέρνουν ή παραλαμβάνουν μικροδέ- ματα. • Ηλεκτρονικός υπολογιστής, εκτυπωτής και Internet. Οπωσδήποτε το κατάστημα Nextpoint πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή, εκτυπωτή Α4 και σύνδεση στο Ιnternet, γιατί η παραλαβή και παράδοση των αντικειμένων γίνεται online, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της εταιρείας. Πρέπει, επίσης, αυτός που ασχολείται με τη Nextpoint, σε κάθε βάρδια, να έχει βασικές δεξιότητες χρήσης Η/Υ. • Προσθήκη ΚΑΔ. Για να μπορέσει ένα μίνι μάρκετ να αρχίσει να παρέχει και μεταφορικές υπηρεσίες, χρειά- ζεται μία απλή προσθήκη Κωδικού Άσκησης Δραστηριότητας στην εφορία, ώστε να μπορεί να κόβει σχετικές αποδείξεις. Πρόκειται για μία δωρεάν και γρήγορη διαδικασία. Οι αρμοδιότητες ενός ιδιοκτήτη μίνι μάρκετ για να γίνει συνεργάτης της Next Point Αν ένας ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ ή άλλου καταστήματος της μικρής λιανικής αποφασίσει να γίνει συνεργάτης της NextPoint Courier, θα πρέπει να αναλάβει και μια σειρά από αρμοδιότητες, οι οποίες όμως είναι ιδιαίτερα απλές. Συγκεκριμένα, θα πρέ- πει να κάνει τα εξής: 1. Όταν παραλαμβάνει ένα δέμα, συμπληρώνει στην ηλεκτρονική εφαρμογή ονοματεπώνυμο και κινητό αποστολέα & παραλήπτη. Το ζυγίζει, αυτόματα το πρόγραμμα υπολογίζει το κόστος μεταφοράς, κόβει το voucher (συνοδευτικό μεταφοράς) κι εισπράττει το αντίτιμο. Για αυτό, κόβει ισόποση απόδειξη παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον αποστολέα ή τιμολόγιο (χειρό- γραφο ή από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή). 2. Όταν παραδίδει ένα δέμα, ο παραλήπτης έχει στο κινητό του τον αριθμό αποστολής και, δείχνοντας το δελτίο ταυτότητάς του, παραλαμβάνει το δέμα κι υπο- γράφει στο tablet ψηφιακής υπογραφής, που παρέχει η εταιρεία στο κατάστημα. Η διαδικασία παραλαβής ή παράδοσης δεν διαρκεί πάνω από 1 λεπτό. Αποκλειστικότητα και διακοπή συνεργασίας Η NextPoint Courier επιδιώκει την περαιτέρω ανά- πτυξή της σε όλη την Ελλάδα, αλλά αυτό γίνεται μέσα «Πάνω από 100 καταστήματα της μικρής λιανικής σε όλη την Ελλάδα αποτελούν ήδη συνεργάτες της NextPoint Courier.»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=