Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
36 παρουσίαση από στρατηγικά επιλεγμένα σημεία. Στο πλαίσιο αυτό, εφόσον η συνεργασία με κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής είναι ομαλή, η εται- ρεία αναλαμβάνει και την υποχρέωση της προστασίας του, μέσα από την παροχή αποκλει- στικότητας στην περιοχή του. Σε περίπτωση δε που υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα στη συνεργασία ή αλλαγή δεδομένων από την πλευρά του ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ που έχει γίνει και συνεργάτης της Next Point, η εταιρεία δεσμεύεται ότι μπορεί κανείς να σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο, χωρίς συνέπειες. Το κέρδος από κάθε παράδοση-παραλαβή Κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής που συμφωνεί να γίνει παράλληλα και σημείο Next Point έχει σημαντικό κέρδος επί των συναλλαγών του. Συγκεκριμένα, εισπράττει από την εταιρεία Next προμήθεια 13% επί του κόστους μεταφοράς, όταν παραλαμβάνει δέματα και 7% επί του κόστους μεταφοράς, όταν παραδίδει δέματα. Δηλαδή, αν ένα δέμα που παραλαμβάνεται από τον αποστολέα έχει κόστος μεταφοράς 10 ευρώ, η προ- μήθεια για τον ιδιοκτήτη του μίνι μάρκετ είναι 1,30 ευρώ (13%). Για ένα δέμα που παραδίδεται στον παρα- λήπτη με κόστος μεταφοράς 8 ευρώ, η προμήθεια του ιδιοκτήτη είναι 0,56 ευρώ (7%). Τα καταστήματα εισπράττουν καθημε- ρινά όλο το κόστος μεταφοράς από τους αποστολείς (τα 10 ευρώ στο παραπάνω παρά- δειγμα) και κάθε Δευτέρα, η Next εκδίδει συγκεντρω- τικό τιμολόγιο παροχής μεταφορι- κών υπηρεσιών, για όλα τα αντικείμενα που παρέλαβε την προηγούμενη εβδομάδα, προς μεταφορά από το κατάστημα. Μέχρι την επόμενη ημέρα, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος θα πρέπει να έχει καταβάλει το ποσό που απομένει από την αφαίρεση της προμήθειάς του στην εταιρεία, μέσω τραπέζης (υπάρχουν σχετικοί λογαρια- σμοί σε όλες τις ελληνικές τράπεζες). Ο φόρτος εργασίας στο μίνι μάρκετ Με τη διαδικασία να διαρκεί περίπου ένα λεπτό, η επι- πλέον δουλειά για τον εργαζόμενο στο κατάστημα είναι ελάχιστη, ανάλογα και με την κίνηση στο κάθε σημείο. Σύμφωνα με την ίδια τη Next Point: «Θα ήταν ευχής έργον να είναι μεγάλος ο φόρτος εργασίας και να προσλάβει έξτρα προσωπικό. Το κέρδος του από την προμή- θεια, για τις αποστολές και τις παραλαβές, είναι πολύ μεγα- λύτερο από το κόστος του προσωπικού. Επιπλέον, θα κερδίσει και από την αύξηση του τζίρου του στα προϊόντα που διαθέτει. Στην πράξη, επειδή η διαδικασία παραλα- βής ή παράδοσης κρατάει 1 λεπτό, δεν απαιτείται επιπλέον προσωπικό». Τα έξτρα οφέλη για τον επαγγελματία Πέρα από το άμεσο οικονομικό όφελος, όμως, η συνεργασία ενός μίνι μάρκετ ή καταστήματος ψιλικών με τη Next προσφέρει επιπλέον οφέλη για τους επαγ- γελματίες της μικρής λιανικής. Καταρχάς, κάνοντας το κατάστημα Next Point, αυξάνεται ο κόσμος που μπαίνει σε αυτό και μάλιστα για μία μοναδική υπηρεσία στην περιοχή του, αφού μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο ταχυδρομείο. Παράλληλα, τα μίνι μάρκετ που εντάσσο- νται στο δίκτυο της Next «θωρακίζονται» και σε σχέση με τον ανταγωνισμό του…μέλλοντος. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, λόγω χαμηλότερων τιμών και μεγαλύτε- ρης ποικιλίας, εκτοπίζουν τα φυσικά καταστήματα. Μέσω της Next, όμως, τα μίνι μάρκετ που θα γίνουν και Next Points και θα συμμετέχουν στη διακίνηση αυτή των αποστολών θα έχουν καλύτερες προϋποθέσεις επιβίωσης κι ανάπτυξης. Μ info point Με τη διαδικασία να διαρκεί περίπου ένα λεπτό, η επιπλέον δουλειά για τον εργαζόμενο στο κατάστημα είναι ελάχιστη.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=