Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
42 MΠΑΡΕΣ Αφιέρωμα προϊόντα Power Pro, η Naturals με τη σειρά Go On και η Healthier Choice με τις μπάρες πρωτεΐνης BEZZO 80 και 45 γραμμαρίων, που περιέχουν 30% υψηλής περι- εκτικότητας πρωτεΐνη. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι το σημαντικότερο ποσοστό των προϊόντων αγοράζεται όχι από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά από τα καταστήματα μικρής λιανικής. Στα μίνι μάρκετ αγοράζουν οι Έλληνες μπάρες Το γεγονός ότι οι μπάρες δημητριακών αποτελούν μια κατηγορία προϊόντων, που μπορούν να ενισχύσουν σε μεγάλο βαθμό τα κέρδη ενός μίνι μάρκετ γίνεται φανερό κι από τα στοιχεία της αγοράς. Τη στιγμή που στα σού- περ μάρκετ σημειώθηκε μείωση στις πωλήσεις της τάξεως του 27,3% στις μπάρες δημητριακών, στα κατα- στήματα 1.000τ.μ. - 2.500τ.μ. οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση ύψους 2,6%. Πολύ μεγαλύτερος ήταν αντίστοιχα ο ρυθμός ανάπτυξης του προϊόντος στα μικρότερα κατα- στήματα μεγέθους από 400τ.μ. έως 1.000τ.μ., όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όγκο κατά 6,5%. Οι μπάρες δημητριακών παρουσιάζονται ως μια ομάδα προϊόντων που «ταιριάζει» περισσότερο στη φύση των καταστημά- των μικρής λιανικής, καθώς αποτελούν ένα θρεπτικό κι υγιεινό σνακ που μπορεί να καταναλωθεί γρήγορα. Επομένως, ο καταναλωτής την προμηθεύεται ευκολό- τερα καθ’ οδόν από ένα μίνι μάρκετ ή ένα περίπτερο, χωρίς να χάνει χρόνο από τις τρέχουσες δραστηριότητές του, περιμένοντας στις «ουρές» των ταμείων στο σού- περ μάρκετ. Με το «βλέμμα» στραμμένο στην καινοτομία Στο κανάλι της μπάρας, οι εταιρείες επιδίδονται συστη- ματικά στην εφαρμογή καινοτομιών, προκειμένου να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και να δώσουν στο καταναλωτικό κοινό περισσότερες γευστικές επιλογές. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η χρήση πρώτων υλών στην παρασκευή τους, όπως η κάνναβη, η αλόη κι οι σπόροι Chia. Ταυτόχρονα, και η συγκεκριμένη κατηγορία τροφίμων ακολουθεί τη γενικότερη τάση της αγοράς για προϊό- ντα με ετικέτα «χωρίς», καθώς δεκάδες μπάρες κυκλοφορούν στο οργανωμένο λιανεμπόριο χωρίς ζάχαρη ή χωρίς γλουτένη. Η ποικιλία μάλιστα πλέον είναι τόσο μεγάλη, που μπο- ρεί να καλύψει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις κάθε ηλικιακής ομάδας. Πολύ μεγαλύτερος ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις μπάρες στα μικρότερα καταστήματα μεγέθους από 400τ.μ. έως 1.000τ.μ., όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όγκο κατά 6,5%.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=