Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

μπάρα χωρίς γλουτένη με κόκκινα φρούτα, που παρασκευά- ζεται από νιφάδες από τραγανό ρύζι και καλαμπόκι σε συνδυασμό με κόκκινα φρούτα. Εξαιρετικά νόστιμο σνακ, με ελάχιστες θερμίδες. Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη είναι πιστο- ποιημένα από την aCert κι είναι κατάλληλα για άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη. Fitness με σοκολάτα και μπανάνα από τη Nestlé Με νέους κωδικούς στις μπάρες δημητριακών έχει επεκτεί- νει το χαρτοφυλάκιό της και η εταιρεία Nestlé, καθώς πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησε η μπάρα Fitness με κομμάτια σοκολάτας και μπανάνας. Συγκεκριμένα, οι νιφάδες δημη- τριακών ολικής άλεσης Fitness συνδυάζονται με σοκολάτα και μπανάνα, ενώ παρασκευάζονται, όπως όλες οι μπάρες της εταιρείας, με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης. Αποτε- λούν πηγή φυτικών ινών και βιταμινών Β, που βοηθούν στην απελευθέρωση ενέργειας από την τροφή. Γι’ αυτό κι αποτελούν κατάλληλη επιλογή πρωινού on-the-go που δίνει ενέργεια. Οι νέες μπάρες δημητριακών είναι διαθέσι- μες στα ράφια των σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ και περιέχουν μόλις 91 θερμίδες ανά τεμάχιο. Χειροποίητη μπάρα με ταχίνι από το Σπιτικό Παπακωνσταντίνου Οι μπάρες Σπιτικό είναι μια κατάλληλη επιλογή για ένα υγι- εινό, θρεπτικό κι απολαυστικό σνακ κι απευθύνονται σε κάθε ηλικιακή ομάδα. Πρόκειται για χειροποίητες μπάρες, που χαρίζουν όλη την ενέργεια που απαιτείται και τονώνουν τον μεταβολισμό. Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνεται η μπάρα Σπιτικό με βρώμη, μέλι και ταχίνι, που περιέχει αγνά υλικά, όπως δημητριακά ολικής άλεσης, κράνμπερι, κάσιους, αμύγδαλα και φιστίκι. Οι μπάρες της εταιρείας είναι πλούσιες σε ενέργεια σε φυτικές ίνες, περιέ- χουν αντιοξειδωτικά κι είναι χαμηλές σε θερμίδες. Παρασκευάζονται χωρίς προσθήκη ζάχαρης και συντηρη- τικά, ενώ χαρακτηρίζονται από χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο και χαμηλά κορεσμένα λιπαρά. Μπάρα με σοκολάτα, chia και μαστίχα από τη Mediterra Η Mediterra είναι θυγατρική εταιρεία της Ένωσης μαστιχο- παραγωγών Χίου και από την ίδρυσή της το 2002 αποτελεί τον σημαντικότερο μηχανισμό προβολής και marketing της χιώτικης μαστίχας. Στο πλαίσιο του ρόλου της, η εταιρεία αναπτύσσει συνδυασμένες δραστηριότητες λιανικής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και παραγωγικές δραστηριότητας στην έδρα της, στη Χίο. Η πλέον προβεβλημένη δραστηριότητα της εταιρείας είναι τα καταστήματα mastihashop που έχουν προσφέρει υπηρεσίες προβολής ανυπολόγιστης αξίας στην υπόθεση της Μαστίχας Χίου και δεκάδες διακρίσεις στην εταιρεία, που αφορούν την ιδέα, τη μάρκα, τη συσκευασία και την καινοτομία. MΠΑΡΕΣ Αφιέρωμα 45

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=