Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

60 παρουσίαση μίνι μάρκετ γενικά, τα έξτρα έξοδα είναι πολλά. Έχουμε βάλει το Intale Point, για να έχουμε καλύτερο έλεγχο, αφού τον πρώτο καιρό ειδικά χάναμε πολλά χρήματα σε… περιφερειακά έξοδα και λάθη. Μόνο από τα λάθη των προμηθευτών χάναμε σχεδόν έναν μισθό. Τώρα τα έχουμε περιορίσει. Αυξήσαμε τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε κι έχουμε πρόβλημα όταν πέφτει το ρεύμα, αλλά τα περιορίσαμε», μας εξήγησε με… γλα- φυρό τρόπο. Το… βερεσέ είναι καθημερινότητα Τα οικονομικά δεδομένα στην Ελλάδα είναι τελείως διαφορετικά τα τελευταία χρόνια και το… βερεσέ έχει επιστρέψει για τα καλά σε πολλά καταστήματα της μικρής λιανικής. Το ίδιο ισχύει και για το Quick Market. «Η αλήθεια είναι ότι δίνουμε και… βερεσέ. Στην αρχή περισσό- τερο, αλλά είχαμε μεγάλα… φέσια, γεγονός που μας ανάγκασε να το περιορίσουμε. Προσέχουμε πια σε ποιους δίνουμε, αλλά σε γνωστούς μας πελάτες και σε ανθρώπους που ξέρεις ότι δεν έχουν πολλά χρήματα, δεν μπορείς να μη βοηθήσεις. Σκέφτεσαι “πες ότι το έφαγα εγώ” και το προσθέτουμε στα προσωπικά μας έξοδα, γιατί θέλουμε να βοηθάμε όσους μπορούμε», είπε στο περιοδικό μας. Προμήθεια 30 λεπτών στις κάρτες κινητής Προβληματισμένοι για το μεγάλο ζήτημα των μίνι μάρ- κετ, τα POS και τις έξτρα χρεώσεις, ήταν η κα Γιαννακοπούλου κι ο κ. Κάρλο, αφού «η ενημέρωση που έχουμε είναι ελλιπής και κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς γίνεται. Στα περίπτερα έχουν διαφορετική νομοθεσία απ’ ό,τι σε εμάς, ενώ και με τις προμήθειες τίποτα δεν είναι σταθερό. Εμείς έχουμε προσθέσει μόνο 30 λεπτά επιπλέον στις κάρτες κινητής τηλεφω- νίας, όπου σε διαφορετική περίπτωση θα μπαίναμε μέσα από την πώλησή τους. Από εκεί και πέρα, είμα- στε αναγκασμένοι να δεχόμαστε τις πληρωμές μέσω POS. Ευτυχώς, κάποιοι πελάτες μας αναγνωρίζουν το πρόβλημα και δεν χρησιμοποιούν κάρτα για τσιγάρα ή μικροποσά». Πωλήσεις και μέσα από τα Social Media Το Quick Market στη Νέα Φιλαδέλφεια έχει τη δική του σελίδα στο Facebook αλλά και το Instagram, επιβε- βαιώνοντας ότι πρόκειται για ένα από τα πλέον σύγχρονα μίνι μάρκετ στην Αθήνα. «Έχουμε δημιουρ- γήσει τις σελίδες “quickmarket.nf ” και στο Facebook και στο Instagram, αφού θέλουμε μέσα από τα social media να μπορούμε να επικοινωνούμε με τους πελά- τες μας για νέες παραλαβές, προσφορές, αλλά κι ό,τι άλλο θα πρέπει να ξέρουν για το κατάστημά μας». Μ info point «Δίνουμε πάνω από 600 ευρώ τον μήνα για το ρεύμα, που το καλοκαίρι φθάνουν και τα 800 ευρώ με τα ψυγεία των παγωτών, κι έχουμε αλλάξει και τη ΔΕΗ για πιο φθηνά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=