Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

62 Σε βασική διατροφική συνήθεια έχει αρχίσει να μετατρέπεται η κατηγορία των snacks, με τους λεγόμενους «Millennials» να τα επιλέγουν ως εύκολη λύση για την καθημερινότητά τους, «εκτοξεύοντας» τις πωλήσεις τους και στα μίνι μάρκετ. Της Ελένης Σαραντάκη Aλμυρά Snacks T α αλμυρά snack αποτελούσαν ανέκαθεν μια από τις πιο σημαντικές προϊοντικές κατηγορίες για τη μικρή λιανική. Η τεράστια γκάμα, που είναι διαθέσιμη στην αγορά, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κάθε ομάδας κατα- ναλωτών, καθώς οι βιομηχανίες έχουν πραγματοποιήσει «στροφή» στα νέα διατροφικά πρότυπα, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τους τζίρους τους. Ο γρήγορος ρυθμός της σύγχρονης καθημερινότητας, η επίδραση των social media κι οι δημογραφικές αλλαγές αποτελούν τους βασικούς παράγοντες, που έχουν μεταβά- λει αισθητά τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού, επηρεάζοντας τις διατροφικές του επιλογές. Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας του ΙΕΛΚΑ, η κατηγορία των snacks θα γνωρίσει σημα- ντική ανάπτυξη τα επόμενα 10 χρόνια, καθώς οι σύγχρονοι καταναλωτές έχουν αντικαταστήσει ένα σημαντικό ποσο- στό των γευμάτων τους με γεύματα ευκολίας, εξαιτίας της έλλειψης χρόνου. Τα στοιχεία, μάλιστα, δείχνουν ότι και στην Ελλάδα ο χρό- νος που αφιερώνεται στη μαγειρική είναι πια περιορισμένος κι έχει ήδη διαμορφωθεί ένα κοινό που λει- τουργεί κυρίως τις βραδινές ώρες και ψάχνει λύσεις σε έτοιμα προϊόντα. Οι εγχώριες βιομηχανίες δε θα μπορού- σαν να μην πάρουν «θέση», απαντώντας στη ζήτηση με Νο1 επιλογή για τη νέα γενιά των καταναλωτών Αλμυρά Snacks Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=