Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

70 Του Στέλιου Ασλανίδη Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα αλλάζουν διαρκώς τα τελευταία χρόνια, με τη νέα γενιά των millennials να δείχνει διαφορετικές προτιμήσεις σε σχέση με το παρελθόν. Αντίστοιχα διαμορφώνονται, φυσικά, κι οι αγορές τόσο στα μεγάλα σούπερ μάρκετ, όσο και στα καταστήματα της μικρής λιανικής, με τους πελάτες να ζητούν νέα προϊόντα, αλλά ακόμη κι ολόκληρες νέες κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες έχουν ήδη αρχίσει να στρέφονται κι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους ανάλογους κλάδους. Οι αγορές που θα «κυριαρχήσουν» την επόμενη δεκαετία 7 Καταναλωτικές τάσεις για το 2020-30

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=