Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26

76 μικροί παραγωγοί Η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου αποτελεί πλέον ένα από τα πιο γνωστά brand μελιού στην ελλη- νική αγορά, με προϊόντα όπως το παραδοσιακό μελεκούνι της Ρόδου να κερδίζουν τη μικρή λιανική σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται και λανσάρει διαρκώς νέους κωδικούς και για το «κανάλι» του μίνι μάρκετ. Στο πλαίσιο αυτό, ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) της εταιρείας, Νικόλαος Ρέτσος, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market &Μικρή Λιανική», εξηγώ- ντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που έχουν φέρει τη ροδίτικη επιχείρηση μεταξύ των κορυφαίων επιλογών και για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Mini Market: Η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου συμπλή- ρωσε φέτος 20 χρόνια από την ίδρυσή της. Πείτε μας δυο λόγια για αυτή και την πορεία της στην ελληνική αγορά. Νικόλαος Ρέτσας: Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 στη Ρόδο κι ήρθε να καλύψει το κενό που υπήρχε στην αγορά στην παραγωγή και τυποποίηση του μελιού, του μελεκουνιού κι άλλων προϊόντων με βάση το μέλι. Ξεκινήσαμε σε τοπικό επίπεδο να συλλέγουμε μέλι από όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου, ενισχύοντας παράλληλα με δράσεις τη Μελισσοκομία, η οποία είχε παρακμάσει επικίνδυνα, λόγω της στροφής του έμψυχου δυναμικού των νησιών Του Βάιου Τασούλα Προϊόντα μελιού υψηλής προστιθέμενης αξίας Μελισσοκομική Δωδεκανήσου

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=