Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
78 μικροί παραγωγοί μελιού με υπερτροφές, σε 5 διαφορετικές συνταγές. Οι πρώτες τοποθετήσεις έδειξαν μεγάλη αποδοχή από τους καταναλωτές, οι οποίοι πλέον δεν αναζητούν μόνο νοστι- μιά αλλά κι υψηλή διατροφική αξία. Όσον αφορά τα μέλια μας, οι δυνατοί κωδικοί μας είναι το πολυβραβευμένο θυμαρίσιο μέλι μας και το πευκόμελο. Κινούνται περισ- σότερο στην premium- delicatessen λιανική ή στα καταστήματα με ιδιαίτερα παραδοσιακά προϊόντα. Μ.Μ.: Πού παράγονται τα προϊόντα σας και πώς δια- σφαλίζεται η ποιότητά τους; Ν.Ρ.: Τα εργαστήριά μας είναι στη Ρόδο, οπότε όλα τα προϊόντα μας παράγονται εκεί. Είμαστε εξειδικευμένοι στο μέλι και χρησιμοποιούμε μόνο μέλι παραγωγής μας. Η φιλοσοφία μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας στην καλύτερη ποιότητα. Η ζάχαρη είναι εχθρός μας. Στην παραγωγή εφαρμόζονται αυστηρά πιστοποιημένα συστήματα ελέγχου ποιότητας IFS&ISO 9001. Μ.Μ.: Υπάρχει η δυνατότητα για πανελλαδική κάλυψη και στη μικρή λιανική; Ν.Ρ.: Ναι, η διακίνηση γίνεται σε όλη την Ελλάδα, μέσω χονδρεμπόρων, και στις περιοχές όπου δεν έχουμε info point συνεργάτες, προμηθεύουμε τους πελάτες μας με απευ- θείας πωλήσεις από την εταιρεία. Μ.Μ.: Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Μελισσοκομικής Δωδεκανήσου; Ν.Ρ.: Τα προϊόντα μας διαθέτουν υψηλή προστιθέμενη αξία, όχι μόνο λόγω διαφορετικότητας (Προστατευόμενης Γεωγραφικής ένδειξης, υγιεινή διατροφή κ.ά.) αλλά και λόγω υψηλής ποιότητας και «τίμιας» τιμολόγησης. Φυσικά, πιστεύουμε απόλυτα σε σχέσεις εμπιστοσύνης και win-win λογικής, γιατί έτσι γίνεται η ζωή όλων μας καλύτερη. Μ.Μ.: Πόσο δύσκολο είναι για μία ελληνική επιχείρηση από τη νησιωτική Ελλάδα να αντεπεξέλθει στην εγχώ- ρια αγορά, ειδικά εν μέσω κρίσης; Ν.Ρ.: Υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στη νησιωτική Ελλάδα, με το υψηλό κόστος των μεταφορικών να είναι η μεγαλύτερη. Από την άλλη, νησιά όπως η Ρόδος είχαν τη βοήθεια του τουρισμού στα χρόνια της κρίσης. Δεδομένης της αξίας των προϊόντων μας, η εταιρεία μας είχε την ικανότητα και την τύχη να έχει εύστοχη στρατη- γική, οπότε όχι μόνο αντεπεξήλθε της κρίσης, αλλά εμφάνισε κι έντονη ανάπτυξη στο διάστημα αυτό. Μ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της εταιρείας; Ανα- μένονται νέα προϊόντα στην αγορά; Ν.Ρ.: Θα δώσουμε έμφαση στις εξαγωγές, με τις μπάρες μελιού και το θυμαρίσιο μέλι μας. Έχουμε ήδη αναπτύξει τις πρώτες βιολογικές μας μπάρες για την εγχώρια αγορά και για το εξωτερικό και συγχρό- νως αναβαθμίζουμε και βελτιώνουμε τις συσκευασίες κάποιων προϊόντων . Στην έκθεση FOODEXPO του Μαρτίου θα παρουσιαστούν τα νέα προϊόντα μας. Το περίπτερό μας είναι στο 4HALLC3 και θα χαρούμε να έρθουν οι αναγνώστες σας να δουν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα μας. Μ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=