Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 26
8 ειδήσεις «Στυλοβάτης» της οικονομίας η βιομηχανία τροφίμων Ένας από τους πιο ανθεκτικούς κλάδους της εγχώριας οικονομίας φέρεται να είναι αυτός της βιομηχανίας τροφίμων, καθώς κατόρθωσε να επιβιώσει τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, παρου- σιάζοντας μάλιστα και κέρδη σε αρκετές περιπτώσεις. Χάριν αυτού του γεγονότος, η υφυ- πουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή, επανέλαβε τη στήριξη της κυβέρνησης στον κλάδο της βιομηχανίας τροφί- μων, από το βήμα της εκδήλωσης του ΣΕΒΤ, με θέμα τον τρόπο με τον οποίο η έρευνα κι η καινο- τομία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κλάδου στη νέα εποχή. Η κ. Αραμπατζή ανέφερε ότι ο αγροδιατροφικός τομέας της χώρας μας έχει πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τον αντίστοιχο τομέα άλλων χωρών της Ευρώπης, γεγονός που θα πρέπει να εκμεταλλευθούμε, καθώς έρχονται πολύ μεγάλες αλλαγές στον κλάδο διεθνώς. Αναφέρθηκε στη σημασία της έρευνας και της καινοτομίας στον τομέα αυτό, επισημαίνοντας ότι γίνεται συστηματική προσπάθεια να διοχετευ- θούν στην οικονομία κεφάλαια που λίμναζαν τα τελευταία χρόνια και προορίζονταν για τον σκοπό αυτό. Ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ, Ευάγγελος Καλού- σης, αναφέρθηκε στην τεράστια σημασία της διασύνδεσης της έρευνας και καινοτομίας με τον τομέα της βιομηχανίας τροφίμων, προκειμένου οι επιχειρήσεις του κλάδου, ιδιαίτερα οι μικρομε- σαίες, να προσαρμοστούν στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και διατροφικές συνήθειες. Η βιομηχανία τροφίμων όχι μόνον άντεξε στην κρίση αλλά κι αναπτύχθηκε είπε ο κ. Καλούσης, αναφέροντας μάλιστα ότι στον συγκεκριμένο κλάδο δραστηριοποιούνται περισσότερες από 1.200 επιχειρήσεις, αποτελώντας το 25% του μεταποιητικού τομέα, με εξαγωγές άνω των 5 δισ. ευρώ. Επέκταση στο κόκκινο κρέας από τη Νιτσιάκος Την είσοδό της στην αγορά του κόκκινου κρέατος σχεδιάζει η πτηνοτροφική εταιρεία Νιτσιάκος, εστιάζοντας στην κατηγορία του μοσχαριού και του αρνιού. Όπως δήλωσε η διευ- θύντρια Sales και Marketing, Μαριλένα Νιτσιάκου, η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμαστική εκτροφή αρνιού, ενώ σχεδιάζει να προχωρήσει στην πρώτη δοκιμαστική εκτροφή μοσχαριού, διαθέτοντας ήδη 150 μοσχάρια. Τα νέα προϊόντα τυποποιημένου κόκκινου κρέατος Νιτσιάκος αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2020, με στόχο την αύξηση του τζίρου της εταιρείας. Σημειώνεται ότι η Νιτσιάκος έχει ήδη επενδύσει στο μαύρο κοτόπουλο, που συνδέεται με τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, στη δημιουργία νέας μονάδας βιολογικού καθαρισμού κι επεξεργασίας των στερεών αποβλήτων και την επέκταση του εκκολαπτηρίου της. Σνακς από όλο τoν κόσμο στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος Με 62 κωδικούς σε νέα σνακς μεγαλώνει την γκάμα των προϊό- ντων στα ράφια των καταστημάτων της η αλυσίδα ΑΒ Βασιλό- πουλος, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των 80 χρόνων από την έναρξη της λει- τουργίας της. Συγκεκριμένα, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να προμηθευτούν τα προϊόντα AB Food Tours, δηλαδή αλμυρά και γλυκά σνακ με γεύσεις από όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας, πρόκειται για εκλεκτές σοκο- λάτες με ιδιαίτερη γέμιση, τραγανά γλυκά και αλμυρά ποπ κορν, σπάνιους ξηρούς καρπούς με εξωτικές γεύσεις, αλμυρά και γλυκά μπισκότα κ.ά., που διατίθενται σε ειδικά stands επιλεγμένων κατα- στημάτων. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχει λανσάρει αρκετές καινοτομίες στα καταστήματά της, στοχεύοντας στον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=