Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27

ειδήσεις 14 Την CareMarket αγόρασε ο Σκλαβενίτης Την ηλεκτρονική πλατφόρμα caremarket.gr από την εταιρεία YODA ΑΕ εξαγόρασε η εταιρεία Ελληνικές Υπε- ραγορές Σκλαβενίτης, προκειμένου να εισέλθει σταδιακά στη νέα ηλεκτρονική εποχή που διαμορφώνεται στο παγκό- σμιο κι εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η caremarket.gr θα συνεχίσει να λειτουρ- γεί απρόσκοπτα, ενώ οι χρήστες της θα αποκτήσουν σταδιακά πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων, σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά», απολαμβάνοντας την υψηλή ποιότητα και την άριστη εξυ- πηρέτηση που συνοδεύουν το όνομα «Σκλαβενίτης». Η πλήρης ενσωμάτωση της πλατφόρμας στην επιχείρηση θα πραγματοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, όταν η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης εναρ- μονίσει τη λειτουργία της caremarket.gr , με το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που εφαρμόζει σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες της. Σημειώνεται πως η εταιρεία θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλε- κτρονικές αγορές. Από την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς δήλωσε σχετικά: «Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων, σε τιμές “τόσο φθηνά όσο πουθενά” και με την άριστη ποιότητα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ». Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Σκλαβενίτης αριθμεί 497 καταστήματα και 28.300 εργαζομένους. Μείωση 99% στη χρήση της πλαστικής σακούλας Της τάξεως του 99% είναι η μείωση της χρή- σης λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς στα σουπερμάρκετ το 2019 σε σχέση με το 2017, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας του ΙΕΛΚΑ. Τα αριθμητικά στοιχεία που συλλέχθηκαν αφορούν τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και δείχνουν ότι πάνω από 17 εκατ. επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες τα ελληνικά νοικοκυριά έχουν προμη- θευτεί την τελευταία 3ετία. Γενικότερα και σε σχέση με τα σουπερμάρκετ, η μελέτη έδειξε τα εξής: • Η εφαρμογή του μέτρου ήταν αυστηρή και καθολική. • Τα στοιχεία καταγράφουν για το 2019 μείωση της τάξης του 98,6% στη χρήση της πλαστικής σακούλας ελαφρού βάρους σε σχέση με το 2017, από 1,8 δισ. σακούλες σε λίγο πάνω από 24 εκατ. σακούλες. • Εκτιμάται ότι το 2019 διατέθηκαν περίπου 1,75 δισεκατομμύριο λιγότερες σακού- λες σε σχέση με το 2017. • Η κατά κεφαλήν ετήσια κατανάλωση πλαστικής σακούλας στο κανάλι του σου- περμάρκετ μειώθηκε από 167 σακούλες ανά κάτοικο σε 2. Η αλυσίδα Μασούτης αναμένεται να παρουσιάσει φέτος πωλήσεις που ανέρχονται στα 830 εκατ. ευρώ, αυξη- μένες κατά 7,5%, ενώ τα EBITDA θα διαμορφωθούν μεταξύ 42-43 εκατ. ευρώ, από 39 εκατ. ευρώ το 2018. Παρά το γεγονός ότι η κατανάλωση στην αγορά των σούπερ μάρκετ παρα- μένει σχετικά στάσιμη, ο επικεφαλής της εταιρείας, Γιάννης Μασούτης, εξέ- φρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των καταστημάτων και την απή- χηση της εταιρείας στο αθηναϊκό καταναλωτικό κοινό. Παράλληλα, υπογράμμισε τη βούληση της διοίκησης να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της Μασούτης στην Αττική. Συγκεκριμένα, ο κ. Μασούτης είπε ότι στόχος είναι να λειτουργήσουν δέκα νέα σημεία στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, μέσα στο 2020, τα οποία θα είναι στρατηγικά τοποθετημένα στις γειτονιές, όπου διαφαίνεται σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης. Δεν απέκλεισε, μάλιστα, το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν ένα με δύο Grand Μασούτης μέσα στο 2020 στην Αττική. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην τιμολογιακή πολιτική, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία επένδυσε 12 εκατ. ευρώ τη διετία 2018-2019, προκειμένου να φέρει τις τιμές σε ανταγωνιστικά επίπεδα. «Άνοιγμα» στις γειτονιές για τα σούπερ μάρκετ Μασούτης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=