Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 27
56 και φυσικά προς το περιβάλλον. Μαζί με τη μείωση σφαγής ζωών βοηθά κατακόρυφα στη μείωση κατανά- λωσης ενέργειας και φυσικών πόρων του πλανήτη, όπως για παράδειγμα νερό, αλλά και στη σημαντική μείωση εκπομπής ρύπων προς το περιβάλλον. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω μια ερευνά που έγινε από 52 επιστήμονες παγκοσμίως από διάφορα πανεπι- στήμια και τη NASA. Τα δάση που κόβονται για τις ανάγκες των ζώων που προορίζονται για σφαγή απε- λευθερώνουν στην ατμόσφαιρα το ισοδύναμο των ρύπων από 600 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Οπότε, ο καταναλωτής θα πρέπει να στραφεί σε κάθε τέτοιου είδους εναλλακτικές τροφές, για να μπορέσει να αφήσει έναν καλύτερο κόσμο, αλλά και πλανήτη στα παιδιά του. Μέσα σε αυτούς τους μήνες που έχετε λανσά- ρει το νέο αυτό προϊόν στη χώρα μας, ποια είναι η ανταπόκριση των Ελλήνων και μέχρι πού μπορεί να φθάσει η ανάπτυξή του κατά τη γνώμη σας; Η κατηγορία εναλλακτικού κρέατος δεν απευθύνεται μόνο σε vegans ή vegetarians, αλλά και σε ανθρώπους που καταναλώνουν όλες τις κατηγορίες τροφίμων. Το σύνθημά μας είναι Carnivores Welcome! Στην ελληνική αγορά, ο καταναλωτής έχει αρχίσει να ενημερώνεται και να διερευνά περισσότερο από κάθε άλλη εποχή τη διατροφή του. Ο καταναλωτής πλέον είναι πιο απαιτητικός στο τι θα διαλέξει για τη διατροφή του. Όσον αφορά το διατροφικό κομμάτι αλλά και το κομμάτι της υγείας, το Beyond Meat Burger έχει περισ- σότερη πρωτεΐνη και σίδηρο από ένα μοσχαρίσιο burger αλλά και μηδέν χοληστερόλη, λιγότερα λιπαρά και φυσικά μηδενικό αποτύπωμα στη φύση και στα ζώα. Οπότε, άνθρωποι που αθλούνται μπορούν να βρουν αυτό ακριβώς που ψάχνουν στο κρέας σε ακόμα πιο ωφέλιμη μορφή και χωρίς ενοχές, όπως επίσης άνθρωποι με προβλήματα υγείας που ως τώρα στε- ρούνταν το κόκκινο κρέας, πλέον, μπορούν άφοβα να βάζουν στο τραπέζι τους τα προϊόντα της Beyond Meat καθημερινά και να τα απολαμβάνουν! Με βάση τα στοιχεία που συλλέγουμε από τα σημεία πώλησής μας, στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος του παμ- φάγου καταναλωτή στρέφεται στο εναλλακτικό κρέας για λόγους υγείας αλλά και συνείδησης προς το περι- βάλλον και τα ζώα. Τώρα ειδικά με τη Σαρακοστή, θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να το δοκιμάσουν περισσό- τεροι παμφάγοι χωρίς τύψεις κι ενοχές και φυσικά, δράττοντας της ευκαιρίας, να παροτρύνουμε τους παμ- φάγους να το εντάξουν στη διατροφή τους και μετά την περίοδο νηστείας. Ο κλάδος σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη και βάσει στα- τιστικών μελετών παγκοσμίως τείνει μέσα στην επόμενη πενταετία να αγγίξει το 10 με 15% της παγκό- σμιας αγοράς του κρέατος. Πόσο σημαντικό θεωρείται το κανάλι της μικρής λιανικής για τη διείσδυση των προϊό- ντων σας στην Ελλάδα; Το δίκτυο της Foodelco έχει δυνατότητα να καλύψει όλη την Ελλάδα με ιδία μέσα αλλά και με συνεργαζόμενες logistic πανελλαδικά. Το κανάλι της μικρής λιανικής είναι μέσα στους πρω- ταρχικούς στόχους της εταιρείας μας και για αυτό καθημερινά αναπτύσσουμε το δίκτυό μας σε αυτήν. Εξ άλλου αποτελεί την είσοδο στην ευρύτερη αγορά λιανι- κής. Από εκεί ξεκινήσαμε κι αναπτυχθήκαμε και στα μεγαλύτερα supermarket. Προϊόντα όπως το Beyond Meat έχουν πάντα θέση στο ράφι των μικρών exclusive market. Υπάρχει μεγάλη αγοραστική δύναμη σε αυτό το κανάλι, γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διαθέ- τουμε στη λιανική τα προϊόντα μας, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας. Επίσης, υπάρχει ένα ποσοστό καταναλωτών που προτιμά τις μικρότερες και πιο εξειδικευμένες αγορές για τα ψώνια του, διότι έχει πιο προσωπική επαφή και νιώθει πιο ευχάριστα να ψωνίζει σε τέτοιου είδους καταστήματα. Έχετε ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με πολλούς επαγγελματίες του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής. Γιατί πιστεύετε ότι σας επιλέγουν ως συνεργάτες; Εξελίσσουμε κι αναπτύσσουμε τη Foodelco με προδι- αγραφές διεθνών standards και σκοπός μας είναι να παρουσίαση
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=