Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

12 ειδήσεις Νέο διαφημιστικό σποτ της Hell Energy με τον Bruce Willis «Θύματα» του κορωνοϊού το κρέας και το κρασί Αρκετοί είναι οι κλάδοι της παραγωγής που έχουν πληγεί από την πανδημία του κορω- νοϊού, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται ο τομέας του κρέατος και του κρασιού. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών των αντίστοιχων κλάδων, αυτό οφείλεται σε ακυρώσεις παραγ- γελιών, καθώς, λόγω των αυστηρών μέτρων που είχαν επιβληθεί, το φετινό Πάσχα ήταν λιτό για ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών. Παράλληλα, η αναστολή λειτουργίας των εγχώριων τουριστι- κών μονάδων και των χώρων εστίασης μείωσε κατακόρυφα την κατανάλωση οίνου, αλλά και κρέατος. Αντίθετα, ο κλάδος των φρούτων και των λαχανικών δείχνει ότι ευνοήθηκε από την κρίση, καθώς τα μέχρι τώρα στοιχεία παρουσι- άζουν αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης αλλά και των εξαγωγών. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την τάση, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού, διαδραματίζει η υψηλή διατηρησιμότητα των προϊόντων σε οικιακά ψυγεία, η περιεκτικότητα σε συστατικά, τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα κι έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό έναντι ασθενειών, καθώς κι ο περιορισμός προσέλευσης των καταναλωτών σε σούπερ μάρκετ, λόγω της καραντίνας που επιβλήθηκε σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Έπιασαν «πάτο» οι πωλήσεις των εφημερίδων Μεγάλη πτώση στις πωλήσεις εφημε- ρίδων και περιοδικών παρουσιάζουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, καθώς το 2019 σημειώθηκε μείωση περίπου 14% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των εφημερίδων, μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια προσφέρει ελά- χιστο περιθώριο κέρδους για τα μίνι μάρκετ, διαμορφώθηκαν ως εξής: • Οι πωλήσεις των πολιτικών εφημερίδωv σημείωσαν πτώση 11,3% • Οι πωλήσεις των αθλητικών εφημερίδωv μειώθηκαν κατά 18,2% • Οι οικονομικές εφημερίδες παρουσίασαν μείωση πωλήσεων της τάξεως του 33,6% • Οι λοιπές εφημερίδες σημείωσαν πτώση 23,2%. Παρόμοια εικόνα επικρατεί και στα περιοδικά, με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στην κατηγορία των περιοδικών ποικίλης ύλης (19,4%). Εξαίρεση αποτελούν τα κόμικς και τα αθλητικά περιοδικά, όπου παρατηρείται αύξηση κατά 56,9% και 4,6%, αντίστοιχα. Ένα νέο διαφημιστικό σποτ της Hell έκανε πρε- μιέρα στην τηλεόραση και τα social media με πρωταγωνιστή τον Bruce Willis να δοκιμάζει το ενεργειακό ποτό Hell Energy, αλλά και το νέο Hell Energy Coffee, συνοδευόμενος από τo μοντέλο και influencer, Zuleyka Rivera. Η καμπάνια δεν περιορίζεται στην προβολή των HELL ENERGY Drinks, αφού παρουσιάζει και τα HELL ENERGY Coffee, τη νέα σειρά iced-coffee που έκανε το ντεμπούτο της στην παγκόσμια αγορά φέτος. Το διαφημιστικό γυρίστηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης και σε ένα πολυτελές διαμέρισμα στον 52ο όροφο ενός ουρανοξύστη. Τα γυρίσματα πραγματο- ποιήθηκαν σε συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία παραγωγής που είχε αναλάβει και το προηγούμενο διαφημιστικό. Έτσι, ο ηθοποιός είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με «παλιούς γνωστούς» τόσο από τη HELL όσο και από την ομάδα παραγωγής. Ο Αμερικανός σταρ του κινηματογράφου, όπως και στο προηγούμενο διαφημιστικό, ήταν εξαιρετικός επαγγελματίας, δείχνοντας παράλληλα τη χιουμοριστική του πλευρά, αφού αστειεύτηκε αρκετές φορές με τους ανθρώπους από την ομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του διαφημιστικού, Influencers και celebrities από όλο τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά τον γνω- στό ηθοποιό, να βγάλουν φωτογραφίες και να περάσουν χρόνο μαζί του. Από την Ελλάδα δέχτηκε την πρόσκληση της HELL ENERGY ο γνωστός παρουσιαστής και μοντέλο, Στέλιος Χανταμπάκης, νικητής του τηλεοπτικού παιχνι- διού Nomads στην Ελλάδα, ο οποίος βρέθηκε στα γυρίσματα του διαφημιστικού στη Νέα Υόρκη και γνώρισε από κοντά τον σταρ του Hollywood.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=