Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

38 ρεπορτάζ 4 «Έτρεξε» τη συνεργασία με το e-food ο Σκλαβενίτης Λίγο πριν αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά ο κορω- νοϊός, η «αλυσίδα» σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είχε ανακοινώσει την πιλοτική συνεργασία με την ηλεκτρο- νική πλατφόρμα e-food.gr για την πώληση προϊόντων στην περιοχή του Περιστερίου. Η σχετική ενημέρωση σημείωνε ότι η συνεργασία θα αφορά την πώληση συγκεκριμένων κωδικών (είδη πρώτης ανάγκης), οι οποίοι θα διανέμονται αυθημερόν, αλλά και ότι δεν αποκλείεται το ενδεχό- μενο, ανάλογα με την ανταπόκριση των καταναλωτών, να επεκταθεί η διανομή και σε άλλες περιοχές της Αττικής. Ωστόσο, οι αποφάσεις επιταχύνθηκαν λόγω της εξά- πλωσης του κορωνοϊού και της επιβολής των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης των πολιτών, με αποτέλεσμα την άμεση εξάπλωση της υπηρεσίας στο μεγαλύτερο μέρος της πρωτεύουσας, αλλά και λίγες ημέρες μετά, στη Θεσσαλονίκη. Όπως ανακοινώθηκε και επίσημα, η «αλυσίδα» Σκλα- βενίτης εξυπηρετεί μέσω e-food πολλές περιοχές της συμπρωτεύουσας, όπως το Κέντρο, την Τούμπα, τον Εύοσμο, την Καλαμαριά, την Περαία, τη Θέρμη, τη Νεαπολη και την Επανομή. Σύντομα​αναμένεται μάλι- στα να είναι διαθέσιμα ακόμα περισσότερα καταστήματα, ενώ η παράδοση πραγματοποιείται αυθημερόν ​μέχρι τις 4 μ.μ. Υπενθυμίζεται δε, ότι η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγο- ρές Σκλαβενίτης περί τα τέλη Ιανουαρίου προχώρησε στην εξαγορά της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία YODA ΑΕ, με στόχο τη σταδιακή μετάβασή της σε μία νέα ψηφιακή εποχή. Ο Σκλαβενίτης απορρόφησε το σύνολο των 50 εργαζο- μένων της caremarket.gr και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία δια- νομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές. Εφαρμογές delivery για μίνι μάρκετ Τον τελευταίο καιρό όμως έχουν αρχίσει να εμφανίζο- νται και κάποιες νέες εφαρμογές, που δίνουν τη δυνατότητα στα μίνι μάρκετ να αποκτήσουν ουσιαστικά delivery, χωρίς οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες να ασχοληθούν ιδιαίτερα. Το stoferno.gr και το Deliptero είναι κάποιες από αυτές, που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση των μίνι μάρκετ και των περιπτέρων της χώρας. Πιο συγκεκριμένα και όσον αφορά την εται- ρεία Deliptero, μέσω της ιστοσελίδας της, προσφέρει τη δυνατότητα παρουσίασης ενός καταλόγου με πάνω από 13.000 προϊόντα, καθώς και επιλογής και παραγγελίας αυτών σε ένα λεπτό. Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα που υποστη- ρίζει το delivery καθημερινών αναγκαίων προϊόντων, σε συνεργασία με περίπτερα και μίνι μάρκετ της χώρας. Τα προϊόντα που καλύπτει η διαδικτυακή πλατφόρμα είναι: 1. Είδη Καπνιστού (τσιγάρα απλά και ηλεκτρονικά, καπνό, φίλτρα,…) 2. Είδη Ψυγείου (αναψυκτικά, γαλακτοκομικά,…) Σε έρευνα την περίοδο της καραντίνας, το 61% των καταστημάτων απάντησε ότι η κρίση της πανδημίας έφερε νέους πελάτες στα e-shops.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=