Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

39 ρεπορτάζ 3. Είδη Προσωπικής Περιποίησης 4. Είδη Περιποίησης & Φροντίδας για Μωρά 5. Τρόφιμα 6. Αλκοολούχα Ποτά 7. Εφημερίδες & Περιοδικά 8. Καθαριστικά & Χαρτικά 9. Είδη Οικιακής Χρήσης 10. Κάρτες Τηλεφωνίας & Προπληρωμένες Το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» επικοι- νώνησε μάλιστα με την εταιρεία Deliptero και τους τρεις ιδρυτές της, την κα Άννα Σκρέκη, Co-founder and Chief Communications Officer, τον κ. Αχιλλέα Καλαντζή, Co-founder and Chief Executive Officer και τον κ. Άγγελο Νηστικούλη, Co-Founder and Chief Technology Officer, για περισσότερες λεπτομέρειες: «Η εταιρεία μας έχει ξεκινήσει την επίσημη λειτουργία της εδώ και έναν μήνα εν μέσω καραντίνας. Παρόλες τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα, 10 επιχει- ρήσεις συνεργάζονται αυτή τη στιγμή μαζί μας, ενώ βρισκόμαστε σε επικοινωνία με διάφορες αλυσίδες και μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα» , μας είπαν για τη νέα αυτή εφαρμογή για Delivery. Το Deliptero καλύπτει ήδη πάντως πολλές περιοχές σε όλη την Αττική. «Η υπηρεσία μας αυτή τη στιγμή είναι διαθέ- σιμη στις παρακάτω περιοχές: Κολωνάκι, Εξάρχεια, Γκύζη, Πολύγωνο, Λυκαβηττός, Δεξαμενή, Χίλτον, Ελληνορώσων, Γουδή, Φυλή, Χασιά, Μενίδι, Καμα- τερό, Ζωφριά, Λιόσια, Θρακομακεδόνες, Ολυμπιακό Χωριό, Νέα Ιωνία, Φιλοθέη, Ηράκλειο, Μαρούσι, Κορυδαλλός, Αιγάλεω, Χαϊδάρι». Και σε αυτή την περίπτωση δε, ο κορωνοϊός και η καραντίνα φαίνεται ότι έχουν λειτουργήσει θετικά. «Η υπηρεσία που παρέχουμε προσφέρει μία αίσθηση ασφάλειας στους καταναλωτές, καθώς δεν χρειάζεται να μετακινηθούν εν μέσω καραντίνας. Συνεπώς, η ζήτηση έχει αυξηθεί ραγδαία, καθώς τα προϊόντα που μπορεί να προμηθευτεί κανείς μέσω της υπηρεσίας μας είναι αναγκαία για την καθημερινότητα. Επιπλέον, η άμεση διανομή που προσφέρουν οι συνεργάτες μας έχει αποδειχθεί εξίσου σημαντική για τους καταναλωτές. Εν μέσω κορωνοϊού, παρατηρούμε πως ο αριθμός και η συχνότητα των παραγγελιών αυξάνεται σταθερά παρ’ όλο που πλέον τα μέτρα προ- στασίας έχουν χαλαρώσει. Αισιοδοξούμε για την συνέχεια αυτής της ανόδου, ενώ προσπαθούμε καθη- μερινά να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στους συνεργάτες αλλά και τους κατανα- λωτές μας, μέσα από τους πολλαπλούς διαύλους επικοινωνίας που διατηρούμε, όπως οι σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και η ιστοσε- λίδα μας », τόνισαν στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» οι τρεις συνιδρυτές της εταιρείας. Μ Ενισχυμένες πωλήσεις και στην «αλυσίδα» delivery Ψιλι-GO Ενισχυμένες κατά 30% ήταν οι παραγγελίες στην «αλυσίδα» ψιλικών Ψιλι-Go H «αλυσίδα» περιπτέρων και ψιλικών «Ψιλι-GO» στον Πειραιά έχει επενδύσει εδώ και μία εξαετία στο delivery προϊόντων και, όπως μας είπε ο κ. Βαγγέλης Γεωργόπουλος, «θέλει κυνήγι το delivery, αλλά τουλάχιστον εδώ σε εμάς, αξίζει τον κόπο» . Η εταιρεία διαθέτει πλέον 4 καταστήματα στην περιοχή του Πει- ραιά, καλύπτοντας τις ανάγκες των καταναλωτών σε τσιγάρα κι άλλα ψιλικά. «Τα τσιγάρα είναι το No1 προϊόν, οπότε το περιθώριο κέρδους από αυτά είναι μικρό, αλλά μαζί τους “φεύγουν” και διά- φορα άλλα προϊόντα. Καθημερινά, οι συνολικές παραγγελίες σε ένα κατάστημα φθάνουν τις 60 με 70 στις καλές ημέρες, όμως ο αριθμός των προϊόντων είναι αυτός που παίζει ρόλο» , μας εξήγησε. Παράλληλα, μας μίλησε και για την περίοδο του κορωνοϊού, υποστηρίζοντας ότι η εικόνα ήταν διαφορετική, με πολύ περισ- σότερους Έλληνες καταναλωτές να στρέφονται στις τηλεφωνικές παραγγελίες και το delivery. «Ειδικά κατά τη διάρ- κεια της καραντίνας, οι παραγγελίες ήταν ενισχυμένες κατά περίπου 30%. Το καλό ήταν ότι αγόραζαν και περισσότερα πράγματα. Ό,τι μπορεί να τους έλειπε στο σπίτι, θα το έπαιρναν εδώ, αντί να στη- θούν στις ουρές άλλων καταστημάτων. Δεν έκαναν ψώνια σούπερ μάρκετ, φυσικά, αλλά αγόραζαν περισσότερα απ’ ό,τι συνήθως» , είπε στο περιοδικό μας ο κ. Γεωργόπουλος.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=