Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28
74 Ένα Case Study σε κατάστημα της μικρής λιανικής που «στήθηκε» με βάση τα παραπάνω, αποτελεί η αλυσίδα Kiosky’s, η οποία κι αριθμεί πλέον πάνω από 25 σημεία στην Αττική. Το γνωστό brand επανασχεδιάστηκε με βάση επιτυ- χημένα μοντέλα του εξωτερικού, για να γίνει πιο προσιτό στους Έλληνες καταναλωτές. Η μίξη προϊό- ντων ήταν ένας από τους βασικούς στόχους για τη νέα μορφή των εν λόγω καταστημάτων. Τα Kiosky’s όμως πήγαν αυτή τη λογική ένα «βήμα» πιο μακριά, προσθέτοντας ακόμη περισσότερες επιλο- γές για τους πελάτες τους και, πλέον, σε αυτά μπορεί να βρει κανείς μια σειρά από υπηρεσίες όπως: • Πληρωμή λογαριασμών (π.χ. Δημοσίου, τηλεπικοι- νωνιών, ασφάλισης) • Εστίαση (καφές, ροφήματα, φρέσκα προϊόντα σφο- λιάτας και σάντουιτς) • Κάβα (με αλκοολούχα και μη ποτά) • Είδη δώρων Τα παραπάνω συνδυάζονται πια με τα υπόλοιπα προϊ- όντα της μικρής λιανικής σε έναν εύκολο κι ευέλικτο χώρο, με ξεχωριστά σημεία για κάθε «κομμάτι» του καταστήματος. Εξ ίσου σημαντικό ρόλο, όμως, παίζει κι η δημιουργία του προσωπικού brand του καταστήματος, με προϊό- ντα που φέρνουν την επωνυμία του. Δημιουργία προσωπικού brand Κάθε κατάστημα φέρει μια ειδική ονομασία, το δικό του προσωπικό brand, όμως, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, αυτό μένει αναξιοποίητο. Τα Kiosky’s επένδυσαν ακριβώς σε αυτό τον τομέα, ενισχύοντας το brand της «αλυσίδας», μέσα και από τη δημιουργία «δικών» της προϊόντων, με την επωνυμία των καταστημάτων να βρίσκεται σε μια σειρά από προϊόντα που πωλούνται σε αυτά. Η A.S. Advertising ήταν αυτή που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό των Kiosky’s κι η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας μάς τόνισε ότι κύριος λόγος της επιτυχίας του εγχειρήματος ήταν «το καινοτόμο concept που οδήγησε σε ένα success story μέσω της ανθρωποκεντρικής διάστασής του, ξεπερνώντας τη γενικευμένη συνθήκη με την οποία συνήθως αντιμετω- πίζεται ο χώρος της μικρής λιανικής. Η διαφοροποίηση αυτού του επιτυχημένου project δεν έγκειται απλώς στην ορθή αποτύπωση του brand, αλλά στη διαφορετική θέαση του retail. Δανειζόμενοι στοιχεία από άλλες κατη- γορίες, καταφέραμε να διευρύνουμε το product mix, καθώς και τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η μάρκα, να εστιάσουμε σε ποιοτικά χαρα- κτηριστικά και να διαμορφώσουμε εν τέλει ένα σύνολο καταστημάτων που υπηρέτησαν το συνολικό concept, αναδεικνύοντας την αξία που μπορεί να έχει μία διαφο- ροποιός ιδέα». παρουσίαση ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ Case Study στη δομή ενός καταστήματος Τα kiosky’s προχώρησαν και στη ενίσχυση του προσωπικού brand του καταστήματος, με προϊόντα που φέρνουν την επωνυμία τους.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=