Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

ρεπορτάζ 34 δεδομένα διακρίνεται να «κυριαρχεί» το καταναλωτικό κίνημα για τη στροφή στο «Made in Greece», που προέ- κυψε από προβληματισμό για τις αιτίες της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και που όλα δείχνουν ότι θα έχει νέα ανάπτυξη σε αυτή τη νέα κρίση στην παγκόσμια αγορά, λόγω του κορωνοϊού. Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για ελληνικά προϊόντα, η οποία είναι εμφανής κι από τις κινήσεις που έχουν κάνει προς αυτή την κατεύθυνση στην πλειονότητά τους οι μεγάλες «αλυσίδες» σούπερ μάρκετ της χώρας. Ο Σκλαβενίτης παρουσίασε πρόσφατα ένα ολόκληρο παντοπωλείο μέσα στο κατάστημά του στο Avenue του Αμαρουσίου, όπου και συγκεντρώνει εκλεκτά προϊό- ντα παραγωγών από όλα τα μέρη της Ελλάδας, όπως ρύζι Μακεδονίας, όσπρια βιολογικής καλλιέργειας, ζυμαρικά, τραχανάδες, κους κους και πλιγούρια από επιλεγμένους συνεταιρισμούς, τρούφα Γρεβενών και πολλά άλλα. Αντίστοιχα, εν μέσω κορωνοϊού, ο Γαλα- ξίας ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με τον θεσσαλικό συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα για τη διάθεση των προϊόντων του σε επιλεγμένα καταστήματά του στους νομούς Αττικής, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Προς την ίδια κατεύθυνση, τα ΑΒ Βασιλόπουλος συνε- χίζουν να αυξάνουν τη δική τους ελληνική ετικέτα, προσθέτοντας πρόσφατα σε αυτή μία σειρά από ελλη- νικά κρασιά από 13 μικρά οινοποιεία της Ελλάδας, σε αποκλειστική συνεργασία με τον Σύνδεσμο Μικρών Οινοποιών Ελλάδος (ΣΜΟΕ). Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλό- πουλος τοποθέτησε από τις 15 Ιουλίου στα καταστήματά της παραδοσιακά προϊόντα από Έλληνες παραγωγούς, «ταξιδεύοντας» στο Αιγαίο, και συγκε- κριμένα στη Θάσο, στην Εύβοια, στη Χίο, στα Κύθηρα και στις Κυκλάδες. Πρόκειται για μια σειρά που περιλαμβάνει μέλια, παξιμάδια, τυριά, ζυμαρικά, αλεύρι, γλυκά και κρασιά, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στα ράφια της εταιρείας μέχρι τις 14 Αυγούστου. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η Ένωση Ελλήνων Παραγωγών κάνει τη δική της είσοδο στον κλάδο του λιανεμπορίου, με «όπλο» τα ελληνικά προϊόντα, ανοίγοντας το δικό της μάρκετ. «Η ένωση Ελλήνων παραγωγών κάνει γνωστό στους καταναλωτές ότι στην Κατερίνη, αντί για μια φορά τον μήνα που γινόταν η δράση, σύντομα, θα ανοίξουμε το πρώτο μάρκετ παραγωγών. Με περισσότερους παραγωγούς και σε τιμές παραγω- γών, Xωρίς μεσάζοντες, σύντομα νεότερα και για άλλες πόλεις, όπως Κοζάνη, Βέροια, Γιαννιτσά, Θεσ- σαλονίκη». Η Ένωση διαθέτει ελληνικά προϊόντα, όπως απορρυπαντικά, ελαιόλαδα, μανιτάρια, όσπρια, ζυμαρικά, φρούτα, τυριά, αλεύρι, ξηρούς καρπούς, χυμούς, βότανα και πολλά άλλα. Συνεργασίες με πάνω από 1.000 προμηθευτές από όλη την Ελλάδα έχει το παντοπωλείο «Εδέσματα Γης» στη Νέα Ιωνία, με τους πελάτες του να δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση στα ελληνικά προϊόντα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=