Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29
36 ρεπορτάζ το βρουν αλλού. Τα δε πορτοκάλια μας στην περίοδο της καραντίνας έγιναν ανάρπαστα. Δεν προλαβαίναμε να ξεφορτώνουμε το φορτηγό» , μας είπε χαρακτηριστικά η κα Βρεττού. Όσον αφορά την αύξηση της κίνησης εν μέσω κορωνοϊού, η ιδιοκτήτρια του παντοπωλείου ανέ- φερε ότι ήταν μεγαλύτερη τις πρώτες ημέρες της καραντίνας. «Γενικά, η αύξηση ήταν λίγο πάνω από το 10%, αλλά ειδικά τον πρώτο καιρό της καραντίνας μπορεί και να ξεπέρασε το 30%. Δεν μπορώ να πω, όμως, ότι είχαμε μεγαλύτερο κέρδος. Χρειάστηκε να πάρουμε έξτρα άτομα προσωπικό, υπήρχε περισσότερη δουλειά για να εξυπηρε- τήσουμε τον κόσμο που έκανε ουρές - λόγω αποστάσεων - έξω από το κατάστημα, ενώ και σε όλους μας υπήρχε ο φόβος για τις καινούργιες συνθήκες με τον ιό. Προσωπικά, ελπίζω να μη ζήσουμε ξανά κάτι τέτοιο, αφού έχει δημιουρ- γήσει τεράστιο πρόβλημα και στις περισσότερες επιχειρήσεις. Ακόμη και σε εμάς που είχαμε περισσότερη δουλειά» , δήλωσε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» η κα Βρεττού. Αυξημένη κίνηση κατά 20-30% Το παντοπωλείο «Αύρα» επί της οδού Ομήρου στη Νέα Σμύρνη αποτελεί μια… σταθερά της περιοχής για ελλη- νικά προϊόντα, αφού τα τελευταία 6 χρόνια έχει συγκεντρώσει στα ράφια του μια μεγάλη γκάμα από κωδικούς μικρών παραγωγών από όλη τη χώρα. «Συνεργαζόμαστε με πάνω από 60-70 προμηθευτές από διά- φορες περιοχές της Ελλάδας, με τους κωδικούς των προϊόντων μας να ξεπερνούν τους 2.000 και να ανανεώνονται διαρκώς, ανάλογα και με τη ζήτηση των πελατών μας. Έχουμε αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα και κυρίως από μικρούς παραγωγούς που προσφέρουν τρόφιμα και ποτά υψηλής ποιότητας, τα οποία τις περισσότερες φορές ο κατανα- λωτής θα τα βρει μόνο σε εμάς και σίγουρα όχι σε μεγάλα καταστήματα», είπε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» η ιδιοκτήτρια του παντοπωλείου, κα Αύρα Χατζηαντωνίου. Όσον αφορά την κίνηση του καταστή- ματος και τις αλλαγές εν μέσω κορωνοϊού, μας εξήγησε ότι υπάρχει μια σταθερά ανοδική πορεία στη ζήτηση για ελληνικά προϊόντα, η οποία αυξήθηκε ακόμη περισσό- τερο την περίοδο της καραντίνας. «Η κίνηση ήταν αυξημένη κατά ένα ποσοστό της τάξης του 20 με 30%, καθώς ήρθαν και πολλοί νέοι πελάτες που αναζητούσαν ελληνικά προϊόντα σε αυτή την περίοδο, αλλά και να απο- φύγουν τον συνωστισμό στα σούπερ μάρκετ. Από εκεί και πέρα, όμως, αυξημένες ήταν κι οι δαπάνες των πελατών, αφού για ένα γάλα ή ένα γιαούρτι δεν πήγαιναν στο μάρ- κετ, αλλά προτιμούσαν να το αγοράσουν εδώ». «Παρέμειναν και καινούργιοι πελάτες» Απόλυτα θετικά ήταν τα αποτελέσματα του κορωνοϊού για την κίνηση στο παντοπωλείο Γαστρογωνία, επί της οδού Αναγεννήσεως στη Νέα Ιωνία, σύμφωνα με όσα είπε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» η ιδιοκτήτρια Ενισχυμένες ήταν οι πωλήσεις εν μέσω κορωνοϊού στο παντοπωλείο «Αύρα», το οποίο και διαθέτει αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα και κυρίως από μικρούς παραγωγούς. Η αύξηση στις πωλήσεις ήταν τεράστια, ακόμη και πάνω από 50%, στις ημέρες της καραντίνας στο παντοπωλείο Γαστρογωνία.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=