Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

Ένας από τους κλάδους που καταγράφουν σημαντική αύξηση στη ζήτηση και τις πωλήσεις προϊόντων από την περίοδο της καραντίνας και μετά είναι αυτός των σχολικών ειδών, τα οποία προσφέρουν ένα σημαντικό έξτρα έσοδο σε πολλά μίνι μάρκετ και καταστήματα ψιλικών. Του Στέλιου Ασλανίδη 64 O κορωνοϊός κι η καραντίνα επηρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό και την ελληνική αγορά, με πολλές επιχειρήσεις να δέχονται μεγάλες «πιέσεις» και την ύφεση να χτυπά την «πόρτα» ολόκληρης της οικονομίας στην Ελλάδα. Τα σούπερ και μίνι μάρκετ, όμως, ήταν σε μεγάλη πλειονότητα από τους κερδισμένους της αγοράς, με την προσέλευση στα καταστήματά τους να αυξάνεται, όπως κι η ζήτηση για πολλά από τα προϊόντα που συχνά ήταν… θαμμένα στα ράφια των καταστημάτων. Γάντια, αντισηπτικά και πολλά άλλα είδη ευνοήθηκαν από τα νέα δεδομένα στην αγορά και μεταξύ αυτών ήταν και τα σχολικά. Κι αυτό γιατί μπορεί τα σχολεία σε όλη τη χώρα να παρέμειναν κλειστά για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο τέλος της σχολικής σαιζόν και να υπολειτούργησαν στις αρχές του καλοκαιριού, όμως, οι… χειροτεχνίες έδωσαν και πήραν κατά την περίοδο της καραντίνας, ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ «Ξεπουλάνε» εν μέσω κορωνοϊού στην Ελλάδα ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΙΔΗ Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=