Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

Η υφασμάτινη η πιο διαδεδομένη Η πλέον διαδεδομένη μάσκα, πάντως, που χρησιμοποι- είται από τους περισσότερους είναι η υφασμάτινη. Πρώτος και κυριότερος λόγος ότι είναι πολλαπλών χρήσεων. Επιπλέον, για πολλούς η υφασμάτινη μάσκα θεωρείται και πιο άνετη και έχει και στυλ, καθώς τις περισσότερες φορές έχει κάποιο σχέδιο, κάτι που προ- τιμάται από πολλούς καταναλωτές. Στις υφασμάτινες μάσκες έχει και πάλι σημειωθεί αξιο- σημείωτη παραγωγή εντός της χώρας. Σύμφωνα με στοιχεία που έχει δημοσιεύσει ο ΣΕΠΕΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος), αυτή τη στιγμή, περισσότερες από 60 ελλη- νικές επιχειρήσεις ενδυμάτων και μέλη του ΣΕΠΕΕ κατασκευάζουν υφασμάτινες μάσκες. Από αυτές λίγο περισσότερες από τις 30 έχουν δημοσιοποιήσει την πρωτοβουλία τους αυτή, ενώ κάποιες άλλες έχουν επι- λέξει να φτιάχνουν μάσκες, χωρίς να το κάνουν γνωστό στο κοινό. Στην πραγματικότητα, μάλιστα, ο αριθμός είναι ακόμη μεγαλύτερος, αφού υπάρχουν κι εταιρείες εμπορίας διαφόρων ειδών που έχουν προχωρήσει σε συνεργασία με ελληνικές βιοτεχνίες και παράγουν υφασμάτινες μάσκες. Δεν είναι μέλη του ανωτέρω Συν- δέσμου και συνεπώς δεν έχουν καταγραφεί από αυτό τον φορέα. Ποιες μάσκες προστατεύουν καλύτερα Με την ευκαιρία που δίνεται, καλό είναι να πούμε και κάποιες γενικές πληροφορίες για τις υφασμάτινες μάσκες, για το ποιες παρέχουν πραγματική ασφάλεια και ποιες είναι απλώς για να αποφύγουμε το…πρό- στιμο. Η υφασμάτινη μάσκα, για να κάνει τη δουλειά ρεπορτάζ 40 CM Makris Ένα παράδειγμα προσαρμοστικότητας και διαχείρισης της κρίσης με «όχημα» τις υφασμάτινες μάσκες Κάνοντας την έρευνα για τις μάσκες, συναντήσαμε και την εταιρεία CM Makris. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που εδρεύει στην Κηφισιά και σήμερα, μεταξύ άλλων, διαθέτει στην αγορά κι υφασμάτινες μάσκες, έχοντας μάλιστα καταφέρει να συνεργάζεται με μεγάλες επι- χειρήσεις, όπως μεγάλα καταστήματα παιχνιδιών. Συνομιλώντας με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, κύριο Γιώργο Μακρή, μας είπε ότι η εταιρεία μέχρι πρότινος είχε ως βασική δραστηριότητα την κατασκευή κοσμημάτων τα οποία διέθετε σε τουριστικές περιοχές και Duty Free καταστήματα στα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας. «Οι παραγγελίες φέτος πήγαιναν καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά. Μέχρι που ξέσπασε η πανδημία. Τελικά, καταφέραμε να εκτελέσουμε μόλις το 10% των αρχικών παραγγελιών. Η τουριστική αγορά πραγματικά βυθίστηκε» , μας είπε ο κύριος Μακρής. «Βλέποντας πώς πηγαίνει η κατάσταση, αποφασίσαμε να μπούμε στο εμπόριο μάσκας. Έτσι, ξεκινήσαμε στα τέλη Ιουλίου. Συνεργαζόμαστε με ελληνικές βιοτε- χνίες, τους δίνουμε τα σχέδια και μας ράβουν τις μάσκες. Είναι διπλές και 100% βαμβακερές» , μας εξιστόρησε ο κύριος Μακρής, πράγμα που μας έδωσε την ευκαιρία να ρωτήσουμε για τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν οι μάσκες. «Εμείς ακούσαμε τους επιστήμονες. Πρέπει να σας πως δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να θέτει αυστηρά κάποιες προδιαγραφές. Οι γιατροί έχουν τονίσει πως οι μάσκες πρέπει να είναι βαμβακερές και διπλής όψης για να είναι πιο αποτελεσματικές. Αυτή τη σύσταση ακολουθήσαμε, προσθέτοντας επιπλέον στις μάσκες μας σχέδια για να αρέσουν περισσότερο στα παιδιά, αλλά και στους μεγάλους» , μας απάντησε ο κύριος Μακρής. Το γεγονός πως δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για τις μάσκες επιβεβαιώνεται και από το όλο φιάσκο των μασκών που κατα- σκευάστηκαν για τους μαθητές και προκάλεσαν αρνητικά σχόλια αλλά και πολλά γέλια στα social media για το μέγεθός τους. «Με τις μάσκες δεν μπο- ρούμε να πούμε πως σωθήκαμε, όμως, περιορίσαμε τις απώλειες που είχαμε στον τζίρο σε μεγάλο βαθμό. Δεν ήταν μόνο τα κοσμήματα για την τουριστική αγορά. Το Πάσχα είχαμε κατασκευάσει 6.000 λαμπάδες για να τις διαθέσουμε σε μεγάλο κατάστημα…Με την καραντίνα έμειναν στην αποθήκη μας. Οι μάσκες μάς έχουν επιτρέψει να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας και να ελπίζουμε πως θα αντιστρέψουμε την κατάσταση» , κατέληξε ο κύριος Μακρής. website: www.cmmakris.com Η πλέον διαδεδομένη μάσκα φέρεται να είναι η υφασμά- τινη, γιατί είναι πολλαπλών χρήσεων, πιο άνετη κι έχει και στυλ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=