Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

42 έρευνα E να από τα φαινόμενα που εντάθηκαν με το lockdown που επιβλήθηκε την περασμένη άνοιξη ήταν κι οι υπηρεσίες delivery από τα μίνι μάρκετ. Με τους περισσότερους ανθρώπους να είναι κλεισμένοι σπίτια τους, δεν ήταν λίγες οι επιχειρήσεις μικρής λιανι- κής που ξεκίνησαν να προσφέρουν διανομές κατ’ οίκον. Το σίγουρο είναι πως η πανδημία προκάλεσε ραγδαίες εξελίξεις σε πολλά επίπεδα και σε αυτές συμπεριλαμ- βάνεται κι η καταναλωτική συμπεριφορά. Οι πωλήσεις, γενικότερα, μέσω διαδικτύου εκτινάχθηκαν στα ύψη, σε σύγκριση με το προηγούμενο διάστημα, και για πολ- λούς λόγους εκτιμάται πως αυτή η τάση ήρθε για να μείνει. Αν τα πράγματα έχουν πράγματι έτσι, η ανάπτυξη ψηφιακής παρουσίας για ένα μίνι μάρκετ με παροχή υπηρεσίας delivery φαίνεται πως είναι κάτι που θα πρέ- πει να το έχουν στην ατζέντα τους οι επαγγελματίες. Μία από τις λύσεις που υπάρχουν, για να προχωρήσει ένα μίνι μάρκετ σε αυτή την κίνηση, είναι η ένταξή του στις πλατφόρμες delivery που υπάρχουν στο διαδίκτυο, όπως για παράδειγμα το efood.gr, το delivery.gr , η wolt, Delivery μέσω πλατφόρμας Στην καραντίνα, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου εκτινάχθηκαν στα ύψη, ενώ στις πλατφόρμες delivery, που μέχρι πρότινος φιλοξενούσαν μόνο επιχειρήσεις εστί- ασης, εμφανίστηκαν και καταστήματα λιανικής. Ερευνήσαμε, ψάξαμε και σας μεταφέρουμε τι μας είπαν οι επαγγελματίες που προχώρησαν σε αυτή την κίνηση. Της Ελένης Πατωνίδου Μία νέα τάση στο διαδίκτυο

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=