Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30
53 YΓΕΙΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ αντισηπτική και τονωτική δράση και βελτιώνουν την εγκεφαλική λειτουργία. Ο κουρκουμάς είναι ένα μπαχαρικό που κυρίως συνο- δεύει πιάτα στις κουζίνες της Ανατολής, σήμερα όμως κάνει όλο και συχνότερη την εμφάνισή του και στη δική μας κουζίνα. Περιέχει την ουσία κουρκουμίνη. Ο κουρ- κουμάς, που χρησιμοποιείται και στα μίγματα κάρυ, έχει ουσίες με αντιοξειδωτικές δράσεις που προστατεύουν από ασθένειες. Δρα επίσης καταπραϋντικά στον πόνο και ασκεί αντιφλεγμονώδη δράση. Η κουρκουμίνη, μεταξύ άλλων θεωρείται πως βοηθάει και στην ενίσχυση της μνήμης. Τέλος, η κανέλα που χρησιμοποι- είται κατά κόρον στην Ελλάδα σε γλυκά και σε φαγητά, έχει αντιπαρασιτική, αντιβακτηριδιακή και αντιμυκη- τιακή δράση. Τα τελευταία χρόνια πολλές έρευνες τη συσχέτισαν με την καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης στα άτομα με διαβήτη. Είναι πηγή μαγγανίου και σιδήρου, ενώ έχει και αντιπηκτικές ιδιότητες. Η κατά το δυνατόν γνώση των παραπάνω στοιχείων κι η επικοινωνία αυτής της γνώσης στους πελάτες, σε συνδυασμό με την παροχή των ανάλογων προϊόντων, μπορεί να αποτελέσει «μαγνήτη» για την πελατεία σε ένα μίνι μάρκετ. Άλλωστε, όπως επισημαίνεται και από παράγοντες της αγοράς, το βασικό πλεονέκτημα ενός καταστήματος μικρής λιανικής είναι η προσωπική επαφή. Στην ελληνική αγορά υπάρχει πληθώρα μπα- χαρικών, μυρωδικών και βοτάνων από εταιρείες και μικρούς παραγωγούς. Αλκοολούχα… χωρίς αλκοόλ Κλείνοντας, δεν μπορούμε να μην κάνουμε αναφορά σε μια σειρά από μπίρες που έχουν λανσαριστεί το τελευ- ταίο διάστημα κι είναι χωρίς αλκοόλ. Τα συγκεκριμένα προϊόντα φαίνεται πως κερδίζουν και αυτά έδαφος, όχι μόνο για λόγους απώλειας βάρους, αλλά και για λόγους υγείας, απόρριψης της κατανάλωσης αλκοόλ γενικό- τερα, ιδίως στις νεότερες γενιές, και φυσικά -και αυτός είναι ίσως ο πλέον βασικός και ουσιαστικός λόγος- για να μπορεί κανείς να οδηγεί με ασφάλεια. Η γεύση τους έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με το παρελθόν, αλλά και για όλα όσα προαναφέρθηκαν, σήμερα τις προτιμούν αρκετοί καταναλωτές. Κλείνοντας το συγκεκριμένο αφιέρωμα, πρέπει να τονίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε πως καλύψαμε στο σύνολό της όλη αυτή την κατηγορία προϊόντων υγείας κι ευεξίας. Επιχειρήσαμε να παρου- σιάσουμε συγκεντρωτικά κάποιες κατηγορίες προϊόντων που στη χώρα μας έχουν ανοδική τάση κι η τοποθέτησή τους σε καταστήματα μικρής λιανικής, ενδεχομένως, να φέρει πελατεία κι οικονομικό όφελος. Το ποια κατηγορία και ποια προϊόντα είναι προτιμότερο να τοποθετηθούν είναι κάτι που το ξέρουν καλύτερα οι ίδιοι οι επαγγελματίες, ανάλογα με την πελατεία τους, την περιοχή όπου βρίσκονται και την κίνηση που υπάρ- χει. Από την άλλη πλευρά, δεν θα διστάσουμε να πούμε πως το να αγνοεί κανείς τελείως αυτές τις νέες κατανα- λωτικές τάσεις και να επιμένει στο χθες είναι, όχι μόνο για μια επιχείρηση μίνι μάρκετ αλλά γενικότερα, εγγυ- ημένη συνταγή αποτυχίας. Μ ΠΙΝΑΚΑΣ εταιρΕΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ WEBSITE ΔΕΛΤΑ 210 3494949 www.delta.gr ΟΛΥΜΠΟΣ 2410 541160 www.olympos.gr NATURE TECH 213 0418660 www.naturetech.gr ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ 210 3482000 www.papadopoulou.gr ΗΛΙΟΣ 210 2840140-7 www.heliospasta.gr EURIMAC-ΜΑΚΒΕΛ 23410 72164 www.makvel.gr ΛΟΥΞ 2610 529680-1 & 2610 529890-1 www.loux.gr ΚΡΙΝΟΣ 26910 71456 & 26910 74196 http://www.krinos.com.gr COCA COLA 3E 801 11 01000 https://gr.coca-colahellenic.com/ ΚΟΛΙΟΣ 23411 38739 www.kolios.gr ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ 2310 457212 www.evlogimeno.com * Ενδεικτικός πίνακας - Υπάρχουν πολλές ακόμη εταιρείες στο χώρο. Αφιέρωμα Στην ελληνική αγορά υπάρχει πληθώρα μπαχαρικών, μυρωδικών και βοτάνων, τόσο από μεγάλες εταιρείες, όσο και από μικρούς παραγωγούς.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=