Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30
59 παρουσίαση φροντίδα, η ποιότητα». Οι στόχοι μας πάντα είναι να προ- σφέρουμε ποιοτικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών, να επιτυγχάνουμε πάντα τεχνολογική αναβάθμιση και να καινοτομούμε με νέα προϊόντα. Επίσης, στοχεύουμε στην ανάπτυξη της εταιρείας ΚΡΙΝΟΣ, ανοίγοντας καινούργιες αγορές στις χώρες του εξωτερικού, καθώς και στην εσωτερική αγορά, πάντα με προσεκτικές κι επιλεγμένες κινήσεις. Σε σχέση με την αγορά της μικρής λιανικής, είναι κάποια προϊόντα όπου έχετε δώσει ή σκο- πεύετε να δώσετε έμφαση ; Τα αναψυκτικά ΚΡΙΝΟΣ με την ανανεωμένη τους εμφάνιση και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΡΙΝΟΣ με το χαρακτηριστικό φούξια καπάκι του. Επιλέγουμε να στηρίζουμε τη μικρή λιανική και τους εμπόρους της, γιατί στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις και τους ανθρώπους τους, ειδικότερα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε. Ας μην ξεχνάμε ότι η μικρή λιανική είναι μία αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία ο καταναλωτής μπο- ρεί να έχει πρόσβαση σε πιο ποιοτικά προϊόντα. Πρόσφατα ανανεώσατε τις ετικέτες των αναψυ- κτικών ΚΡΙΝΟΣ. Πώς υποδέχθηκε το καταναλωτικό κοινό την κίνηση αυτή; Το κοινό υποδέχτηκε την καινούργια ανανεωμένη εμφά- νιση των αναψυκτικών ΚΡΙΝΟΣ με μεγάλο ενθουσιασμό κι ανταπόκριση. Πρώτον, είναι πολύ χρωματιστά, χαρούμενα, με θετική διάθεση και με αισθητική άκρως μινιμαλιστική, που όμως δεν ξεχνάει την ελληνικότητά της και τη χαρά που προσφέρει ένα αναψυκτικό. Δεύτερον, τα αναψυκτικά ΚΡΙΝΟΣ είναι τα μοναδικά αναψυκτικά στην Ελλάδα που εμφιαλώνονται αποκλει- στικά και μόνο σε γυάλινη φιάλη 250 ml και 1 lt, κι η συσκευασία τους είναι πλήρως ανακυκλώσιμη, αφού χρησιμοποιούμε χαρτοκιβώτιο από ανακυκλωμένο χαρτί. Όλο αυτό έγινε από επιλογή κι από την ευαισθη- τοποίηση που έχουμε ως οικογένεια κι ως άνθρωποι Η ΚΡΙΝΟΣ εξάγει άνω του 70% της παραγωγής της. Τα προϊόντα της ΚΡΙΝΟΣ έχουν λάβει σημαντικές διακρίσεις. info point για το περιβάλλον. Γι’ αυτό και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, για να μην το επιβαρύνουμε. Και το τρίτο σημείο που ενθουσίασε τους καταναλωτές μας ήταν ότι οι συσκευασίες μας περιέχουν 12 φιάλες πια αντί για 24 κι έτσι είναι πιο εύκολες στη μεταφορά κι εξυ- πηρετούν το νέα μοντέλο καταναλωτών που ζητεί μικρότερες ποσότητες. Βλέπουμε πως υπάρχει αυξανόμενη τάση για προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, χωρίς ζάχαρη κ.λπ . Έχετε κάποιο σχεδιασμό σχετικά με αυτή την τάση στην εταιρεία σας; Η εταιρεία ΚΡΙΝΟΣ, σε συνεργασία με την εταιρεία διανομής οίνων, TRINITY WINES, λάνσαρε πριν από 2 μήνες στην αγορά τη σειρά premiummixers Ros solis σε 6 γεύσεις: pink grapefruit soda, bergamot n’ mandarin soda, cucumber n’ basil tonic, tonic water, ginger beer και soda water. H συνταγή τους βασίζεται σε 100% φυσικά συστατικά και στο εξαιρετικής ποιότητας Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΡΙΝΟΣ των ιδιόκτητων πηγών μας. Συνδυάζο- νται υπέροχα με αλκοολούχα ποτά για την παρασκευή cocktails και long drinks, ενώ πίνονται υπέροχα και μόνα τους. Μ Η υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΚΡΙΝΟΣ, Χρύσα Αναστασοπούλου.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=