Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30
8 ειδήσεις Η Tetra Pak παρουσίασε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τη χάρτινη συσκευασία για νερό Tetra Prisma® Aseptic, μια ανακυκλώσιμη συσκευασία που προστατεύει το προϊόν από την ηλι- ακή ακτινοβολία και τον αέρα κι αποτελεί βιώσιμη επιλογή για το περι- βάλλον. Η συσκευασία της Tetra Pak αποτελείται κυρίως από χαρτί, που προέρχεται από συνεχώς αναπτυσσόμενα δάση, πιστο- ποιημένα με τα πρότυπα του Forest Stewardship Council®, κι από άλλες ελεγχόμενες πηγές, όπου νέα δέντρα αντικαθιστούν όσα κόβονται. Τα νέα δέντρα, καθώς μεγαλώνουν, δεσμεύουν διοξείδιο του άνθρακα κι έτσι συμβάλλουν στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα, η πρωτοποριακή χάρτινη συσκευασία των 750ml της Tetra Pak είναι κατάλληλη για χρήση on-the-go, καθώς διαθέτει βιδωτό καπάκι που ανοίγει και κλείνει, παρέχοντας λει- τουργικότητα κι ευκολία στον καταναλωτή. Ο πρόεδρος της Waterfresh AE, εταιρείας παραγωγής του MINOA, Μανώλης Τσαλδάρης, δήλωσε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είμα- στε οι πρώτοι που παρουσιάσαμε τη χάρτινη συσκευασία Tetra Prisma Aseptic της Tetra Pak για την εμφιάλωση του νέου νερού MINOA. Είναι μια καινοτόμα επιλογή που προσφέρει μέγιστη προστασία στο προϊόν κι ευκολία για τον καταναλωτή, με ελάχιστο αντίκτυπο στο περιβάλλον». H ΒΙΚΟΣ συνεχίζει να στηρίζει τις δομές υγείας της χώρας H ΒΙΚΟΣ A.E. στηρίζει τις δομές υγείας της χώρας μας, παραμένοντας στο πλευρό των νοσοκομείων αναφοράς για τον κορωνοϊό. Η εται- ρεία, με αίσθημα κοινωνικής συνεισφοράς, αλληλεγγύης και υπευθυνότητας, συνεχί- ζει να προσφέρει τα προϊόντα Φυσικό Μεταλλικό Νερό και Φυσικά Μεταλλικά Αναψυ- κτικά, για τις αυξημένες ανάγκες που έχουν προκύ- ψει, συμβάλλοντας στον καθημερινό αγώνα του ιατρικού προσωπικού, αλλά και των συνανθρώπων μας που νοσηλεύονται στις ειδικές μονάδες. Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. σημειώνει πως για όσο διάστημα το απαιτούν οι έκτακτες συνθή- κες, θα ανταποκρίνεται αμέσως στις ανάγκες των νοσοκομείων αναφοράς που θα προκύπτουν, ευελπιστώντας πως θα βγούμε από τη δοκιμασία αυτή που αντιμετωπίζουμε δυνατότεροι και πιο συνειδητοποιημένοι. Χρυσή διάκριση για την KAISER Η Kaiser απέσπασε το χρυσό βραβείο για τη νέα της εμφά- νιση, στα Packaging Awards 2020, στην κατηγορία Successful Branding. Σε πλη- θώρα έργων και πρακτικών που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, η Kaiser κατά- φερε να ξεχωρίσει ακόμη μία φορά για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της, σε συνδυασμό με την υψηλή της αισθητική. Φέτος, ύστερα από 44 χρόνια, η μπίρα Kaiser ανανέωσε την εμφάνισή της, παρουσιάζοντας τη νέα, εκσυγχρονισμένη ετικέτα της που ενισχύει την εκλεπτυσμένη εμφάνισή της και τον crafty, ποιοτικό χαρακτήρα της. Οι γνώριμοι χρυσοί και μαύροι τόνοι, ο τρόπος ζυθοποίησης κι η αυθε- ντικότητά της, που υπογραμμίζονται στη σφραγίδα ποιότητας της Kaiser, κέρδισαν τις ψήφους των κριτών, χαρίζοντας στην αγαπημένη ελληνική Pilsner τη χρυσή νίκη. Το βραβείο παρέλαβαν η κα Γεωργία Ασκητοπούλου, Senior Brand Manager Premium & Non Beer Portfolio, κι ο κ. Γιάννης Νάτσικας, Art Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημειώνοντας τη βραδιά ως μια σημαντική αναγνώριση της ανώτερης ποιότητας και του εκλεπτυσμένου χαρακτήρα της Kaiser. Χάρτινη συσκευασία νερού από την Tetra Pak
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=