Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

Προϊόντα πρωτεΐνης Αφιέρωμα πρωτεΐνης έχουν λανσάρει στο εγχώριο λιανεμπόριο πολλές εται- ρείες, όπως η Naturetech με τα προϊόντα Power Pro, η Naturals με τη σειρά Go On και η Healthier Choice με τις μπάρες πρωτεΐνης BEZZO, που περιέχουν 30% υψηλής περιεκτικότητας πρωτεΐνη. Πρόκειται για μια ομάδα προϊόντων που ταιριάζει περισσότερο στη φύση των καταστημάτων μικρής λιανικής, καθώς αποτελούν ένα σνακ που ακολουθεί τη λογική των τροφίμων «to go» και καταναλώνεται γρή- γορα από κάθε ηλικιακή ομάδα. Είσοδος και στον κλάδο των ζυμαρικών Τα προϊόντα πρωτεΐνης έχουν κάνει την είσοδό τους και στον κλάδο των ζυμαρικών, με τα πρώτα σχετικά είδη να κάνουν την εμφάνισή τους και στην ελληνική αγορά, διεκδικώντας θέση στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρ- κετ. Η ζήτηση για πρωτεΐνη έχει οδηγήσει στο λανσάρισμα ζυμαρικών με μεγαλύτερη περιεκτικότητα από τα συνηθισμένα. Συγκεκριμένα, η γνωστή εταιρεία Melissa έχει παρουσιάσει εδώ και λίγο καιρό μια νέα σειρά ζυμαρικών, που είναι ενισχυμένη σε πρωτεΐνη, σε σχέση με τα απλά ζυμαρικά, και θεωρείται ιδανική για την ανάπτυξη και διατήρηση της μυϊκής μάζας και των φυσιολογικών οστών. Αντίστοιχα, η Barilla λάν- σαρε πρόσφατα στην αγορά ζυμαρικά από όσπρια, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, χωρίς γλουτένη και λακτόζη, ιδανικά για όσους αποφεύγουν την κατανά- λωση κρέατος στη διατροφή τους. Σε νέα προϊόντα επενδύει ο κλάδος των γαλακτοκομικών Ένας κλάδος της αγοράς με ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, πριν τουλάχιστον από την εμφάνιση του κορωνοϊού, ήταν αυτός της γαλακτοβιομηχανίας, η οποία επενδύει διαρκώς σε νέα προϊ- όντα, με τους κωδικούς με αυξημένη πρωτεΐνη να είναι το νέο, μεγάλο trend. Πολλές εταιρείες που ασχο- λούνται με την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων αναβαθ- μίζουν συνεχώς τον παραγωγικό τους εξοπλισμό και, τελευταία, προσανατο- λίζονται και στη δημιουργία νέων προϊόντων, προκειμένου να ανταπο- κρίνονται στις εκάστοτε καταναλωτικές ανάγκες. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, μάλιστα, οι πωλήσεις της γαλακτο- βιομηχανίας υπολογίζονται σε 1,4 δισ. ευρώ, ενώ η πλειονότητα των Ελλήνων δηλώνει «ανοικτή» σε νέες προτάσεις στα γαλακτοκομικά προϊόντα, δίνοντας περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη και νέες προσθή- κες στα ράφια. Ήδη, πάντως, όλες οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου έχουν λανσάρει προϊόντα πρωτεΐνης, με νέους κωδικούς να αναμένονται προσεχώς. Ο ανταγω- νισμός στα ροφήματα, άλλωστε, έχει ήδη αυξηθεί κι από τα υποκατάστατα του γάλακτος. Οι γενικότερες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων κι η στροφή σε πιο υγιεινές επιλογές έχουν επηρεάσει και τον κλάδο των γαλακτοκομικών, καθώς σε πρώτο πλάνο στις πωλήσεις της μικρής λιανικής, πλέον, βρί- σκονται τα λιγότερο «ένοχα» προϊόντα, όπως τα φυτικά ροφήματα από ξηρούς καρπούς. Μεγάλοι «παίκτες» στη «μάχη» της αγοράς Η δυναμική των προϊόντων πρωτεΐνης και το μέλλον τους και στην ελληνική αγορά αποδεικνύεται και από το πλήθος των εταιρειών που έχουν αρχίσει να δραστηρι- οποιούνται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ανάμεσά 44 Οι μπάρες πρωτεΐνης είναι το πιο διαδεδομένο προϊόν της σχετικής κατηγορίας, αποτελώντας εδώ και χρόνια έναν από τους «δυνατούς» κωδικούς στη μικρή λιανική. Η δυναμική των προϊόντων πρωτεΐνης στην ελληνική αγορά αποδεικνύεται και από το πλήθος των εταιρειών που έχουν αρχίσει να ασχολούνται με τη συγκεκριμένη κατηγορία. Η ζήτηση για πρωτεΐνη έχει οδηγήσει στο λανσάρισμα ζυμαρικών με μεγαλύ- τερη περιεκτικότητα από τα συνηθισμένα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=