Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

έρευνα 70 ακόμη κι αν επιστρέψουμε στην κανονικότητα, όταν δηλαδή ο κορωνοϊός θα αποτελεί πια παρελθόν. Συγκε- κριμένα, η έρευνα κατέγραψε τα εξής: Η παγκόσμια κατανάλωση σνακ αυξάνεται, καθώς εδραιώνεται στη «νέα κανονικότητα» των καταναλωτών n Η κατανάλωση σνακ σε όλο τον κόσμο επιταχύνθηκε, λόγω του περισσότερου χρόνου που περνούν στο σπίτι οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερω- τηθέντων βλέπει το σνακ να έχει αυξανόμενο ρόλο στην καθημερινότητά του στο μέλλον. • Μάλιστα, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η τρέχουσα πανδημία θα έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε σνακ ως κοινωνία (65%). • Σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων παγκοσμίως δηλώνουν ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να τρώνε μικρά σνακ στη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λιγότερα μεγάλα γεύματα (64%). • 6 στους 10 αναφέρουν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητάς» τους, ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας (58%). Το σνακ είναι κάτι περισσότερο από φαγητό n Οι καταναλωτές βλέπουν το σνακ ως σημαντική πηγή ανακούφισης, σύνδεσης και κοινωνικοποίησης, ειδικά με όσα συνέβησαν λόγω της πανδημίας. • Η παρηγοριά είναι ο κορυφαίος παράγοντας κατανά- λωσης σνακ φέτος, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως αγοράζουν με μια νοσταλγική τάση μάρκες σνακ από την παιδική τους ηλικία (53%) και σνακ που φέρνουν πίσω καλές ανα- μνήσεις (59%). • Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημειώνουν ότι ο χρόνος που καταναλώνουν σνακ είναι από τις λίγες στιγμές ηρεμίας (64%) και φωτεινή στιγμή στην ημέρα τους (63%), συμπεριλαμβανομένων και των γονέων που εργάζονται από το σπίτι (76% και 75%, αντίστοιχα). n Η κατανάλωση σνακ προσφέρει στιγμές ικανοποίη- σης κι ηρεμίας, με την πλειονότητα των ερωτηθέντων να σημειώνει ότι βοήθησαν να τους αποσπάσουν την προσοχή από τα όσα βίωσαν σε μια δύσκολη χρονιά. • Το 66% σημείωσε ότι «Το σνακ είναι μία από τις λίγες πηγές επιβράβευσης κι ικανοποίησης μέσα στη μέρα μου», ενώ το 65% πιστεύει ότι το σνακ τους έδωσε τις απαραίτητες στιγμές για τον εαυτό τους, τους τελευ- ταίους μήνες. 6 στους 10 καταναλωτές υποστήριξαν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητάς» τους ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας. Η έρευνα της Mondeléz International δείχνει την αύξηση στη ζήτηση των snack σε παγκόσμιο επίπεδο Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν σνακ αλλάζει γρήγορα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=