Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32

36 Απαιτείται λύση με τα e-shop και στη μικρή λιανική H πανδημία του κορωνοϊού έχει «πληγώσει» την οικονομία της Ελλάδας, με τα προβλή- ματα στην αγορά να είναι μεγάλα για μια σειρά από κλάδους, μεταξύ των οποίων και το λιανεμπόριο. Τα μίνι μάρκετ, όμως, όπως και τα υπό- λοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, θεωρούνται σε πολλές περιπτώσεις από τους ευνοημένους της ιδιαίτε- ρης κατάστασης που έχει δημιουργηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς συγχέονται -κακώς- με τα σούπερ μάρκετ. Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, κι ειδικά οι μεγάλες «αλυσίδες», είδαν τις πωλήσεις τους να «εκτοξεύονται» στους πρώτους μήνες της πανδημίας, κι η αύξηση στους τζίρους τους συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Το ίδιο δεν ισχύει, όμως, σε καμία περίπτωση, στη μικρή λιανική. Τα μικρά καταστήματα χτυπήθηκαν» από την πρώτη στιγμή, ενώ το δεύτερο «κύμα» του κορωνοϊού έπληξε σε μεγάλο βαθμό και τα μεγάλα μίνι μάρκετ, που είχαν εμφανίσει αυξημένη κίνηση την περίοδο της προηγούμενης άνοιξης. Την ίδια ώρα, οι αρμόδιες Αρχές φαίνεται να αντιμετωπίζουν τους επαγ- Τα μίνι μάρκετ φαίνεται να αποκλείονται από μία σειρά μέτρων στήριξης για τον κορωνοϊό, μεταξύ των οποίων κι η επιδότηση από το ΕΣΠΑ για το πρόγραμμα e-Λιανικό, το οποίο κι αφορά την κατασκευή e-shop. Του Βάιου Τασούλα e-Λιανικό χωρίς μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=