Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 32
42 γρήγορη λύση, ιδίως σε σύγκριση με τα παραδοσιακά δημητριακά, για αυτό κι οι πωλήσεις τους έχουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ολόκληρης της κατηγορίας. Δυναμικό κοινό για τις μπάρες πρωτεΐνης Ξεχωριστή αναφορά θα πρέπει να γίνει στις μπάρες πρωτεΐνης, οι οποίες έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα με τις μπάρες δημητριακών, ειδικά για τις πωλήσεις τους στα σούπερ μάρκετ, αλλά απευθύνονται σε λίγο πιο εξειδικευμένο κοινό, το οποίο είναι, όμως, και ιδιαίτερα δυναμικό. Τα προϊόντα πρωτεΐνης έχουν συνδεθεί με την τάση για πιο υγιεινή δια- τροφή, κι ως εκ τούτου απευθύνονται στο σύνολο των καταναλωτών, αλλά και ιδιαίτερα σε όσους προσέχουν την καθημερινή δίαιτά τους. Γενικότερα, τα προϊόντα με υψηλά ποσοστά πρωτεΐνης στοχεύουν ακόμη περισσό- τερο σε ένα «ισχυρό» target group, που είναι οι οπαδοί της άσκησης, καθώς βοηθούν στην αύξηση της μυϊκής μάζας και τη γράμμωση του σώματος. Για αυτό τον λόγο, άλλωστε, υπάρχουν και τα συμπληρώματα πρωτεΐνης, που είναι ιδιαίτερα δημο- φιλή στα γυμναστήρια. Εξίσου σημαντική κατηγορία καταναλωτών για τα εν λόγω προϊόντα είναι, όμως, κι οι vegans, καθώς η έλλειψη πρωτεΐνης από το κρέας, μπορεί να αντικατασταθεί, ως ένα βαθμό, από άλλες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Όπως γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό, η καταναλωτική ομάδα στην οποία απευθύνονται οι μπάρες πρωτεΐνης είναι από τις πλέον ανερχόμενες, κι υπάρχουν πολλά μίνι μάρκετ, ψιλικατζίδικα και περίπτερα που έχουν ήδη αρχίσει να το εκμεταλλεύονται. Τα καταστήματα της μικρής λιανικής που βρίσκονται κοντά σε γυμναστήρια, σχολεία και γενικά σε μέρη όπου συχνάζει η νεολαία, έχουν τη δυνατότητα να αξι- οποιήσουν το γεγονός, δίνοντας μεγαλύτερη σημασία σε προϊόντα, όπως οι μπάρες πρωτεΐνης. Νο1 επιλογή για τα μίνι μάρκετ Οι μπάρες δημητριακών και πρωτεΐνης μετατρέπονται τα τελευταία χρόνια σε ένα από τα πλέον ισχυρά «χαρ- τιά» για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής. Η αυξανόμενη ζήτηση από τη νέα γενιά καταναλωτών έχει ωθήσει προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά την ίδια ώρα και τα ίδια τα σημεία θεωρούνται τα πλέον κατάλληλα για τις πωλήσεις τους. Σύμφωνα και με τις σχετικές έρευνες, οι πωλήσεις στις μπάρες ακολουθούν σταθερά μεγαλύτερη ανά- πτυξη στη μικρή λιανική, σε σχέση με το οργανωμένο λιανεμπόριο, επιβεβαιώνοντας ότι η πλειοψηφία δεν θα τις αγοράσει από το σούπερ μάρκετ, αλλά θα προτι- μήσει το μικρό σημείο, σε αγορές της στιγμής, φεύγοντας για τη δουλειά, στον δρόμο ή μετά το γυμναστήριο. MΠΑΡΕΣ Αφιέρωμα Η αγορά των δημητριακών εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 54,31 δισ. δολάρια σε αξία έως το 2025.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=