Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33
Τ α Cash & Carry έχουν αρχίσει τα τελευταία χρόνια να μετατρέπονται σε μία αξιοσημείωτη λύση για την προμήθεια προϊόντων στα μίνι μάρκετ, τα παντοπωλεία και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, με πολλούς επαγγελματίες να τα εμπιστεύο- νται για τις αγορές τους. Δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες που τσεκάρουν online τα φυλλάδια των καταστημάτων και στη συνέχεια σπεύδουν να εκμεταλλευτούν τις ανταγωνιστικές τιμές τους, για να γεμίσουν τα ράφια τους και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Την ίδια ώρα, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της οργανωμένης χονδρικής έχουν αυξήσει τις επενδύσεις στον συγκεκριμένο τομέα της αγοράς, με αποτέλεσμα ενισχύουν το «πακέτο» των προσφορών και των εκπτώσεων που προσφέρεται στον επαγγελ- ματία, δημιουργώντας ευκαιρίες για τη μεταπώληση και στη μικρή λιανική. Καταστήματα όπως αυτά των ΕΝΑ FOOD Cash & Carry, METRO Cash & Carry, Cash & Carry Masoutis, BAZAAR Cash & Carry, Ευθυβούλη Cash and Carry και The Mart, εμφανίζονται βελτιω- μένα τα τελευταία χρόνια κι έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια σε διάφορους τομείς, κυρίως σε τμήματα νωπών προϊόντων και ψυκτικών θαλάμων, όπως για παράδειγμα η μαναβική, τα πουλερικά, το κρέας και τα γαλακτοκομικά, όχι μόνο για να δουν τα κέρδη τους να αυξάνονται, όσο για να προσφέρουν στους πελάτες τους μια ολοκληρωμένη πρόταση αγορών με ανταγωνιστι- κούς όρους. Επιδιώκουν μάλιστα με αρκετούς τρόπους να προσελκύσουν τους επαγγελματίες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέγουν τα κατάλληλα προϊόντα για τις ανάγκες τους ανάμεσα σε χιλιάδες κωδικούς, προ- σφέροντας πολύ ανταγωνιστικές τιμές και δίνοντας έμφαση στις προσφορές και τις εκπτώσεις. Ταυτόχρονα, οι περισσότερες αλυσίδες πραγματοποιούν εβδομαδι- αίες προσφορές ανά κατηγορία επαγγελματιών, που γνωστοποιούνται στον κάθε επαγγελματία κατά κύριο λόγο με e-mail, σε συνδυασμό με την ταχυδρομική απο- στολή του μηνιαίου φυλλαδίου προσφορών, το οποίο είναι διαθέσιμο και online. Μεγάλη γκάμα προϊόντων Ειδικά στα μεγάλα καταστήματα Cash & Carry, η γκάμα των προϊόντων έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, με τον επαγγελματία της μικρής λιανικής να μπορεί να βρει σε αυτά όλα όσα τοποθετεί κι ο ίδιος στα ράφια του. Εκτός από τα τσιγάρα, στα Cash & Carry υπάρχουν πλέον χιλιάδες κωδικοί σε κάθε άλλη προϊοντική κατη- γορία, όπως φρούτα, λαχανικά, φρέσκα κρέατα και τυριά, κατεψυγμένα προϊόντα, αλλαντικά, τυποποιη- μένα τρόφιμα, ζαχαρώδη, είδη προσωπικής περιποίησης, απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά, είδη κάβας και πολλά άλλα. Η ποικιλία είναι εξίσου μεγάλη, με ελληνικά κι εισαγόμενα προϊόντα, αρκετά εκ των οποίων δεν θα βρει κανείς εύκολα αλλού. 29 ρεπορτάζ Το πιο ελκυστικό «όπλο» των Cash & Carry παραμένουν οι προσφορές κι οι εκπτώσεις. Καταστήματα όπως τα ΕΝΑ FOOD Cash & Carry, METRO Cash & Carry και Cash & Carry Masoutis, έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια τα τελευταία χρόνια, για να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη λύση και στους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Άμεσες αγορές για τα ράφια Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των Cash & Carry για τη μικρή λιανική, όμως, είναι η ευκολία στις αγορές που προσφέρουν στον επαγγελματία της μικρής λιανικής. Ανά πάσα στιγμή, μπορεί να βρεθεί σε ένα από τα κατα- στήματα που υπάρχουν ανά την Ελλάδα, να ψωνίσει μόνο ό,τι χρειάζεται, και σε λίγη ώρα να το έχει στο ράφι του. Σε αντίθεση με τη συχνά δύσκολη συνεργασία με κάποιους χονδρεμπόρους, τα Cash & Carry παρέχουν μεγαλύτερη αμεσότητα κι αγορές «to the point», για την κάλυψη της συγκεκριμένης ανάγκης που έχει το κατά- στημά του. Παράλληλα, υπάρχει συνήθως η δυνατότητα για online και τηλεφωνικές παραγγελίες, ενώ τα τελευ- ταία χρόνια έχει αρχίσει να εφαρμόζεται κι η λογική του… delivery, με την παράδοση των προϊόντων απευ- θείας από το Cash & Carry στο κάθε μίνι μάρκετ.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=