Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

37 Mini Market: H AB Βασιλόπουλος προσφέρει δύο επιχειρηματικές προτάσεις, με τα AB Shop & Go και τα ΑΒ Food Market. Ποιες οι διαφορές των δύο; Δημήτρης Παπαχρυσάνθου: Το ΑΒ Shop & Go είναι ένα αστικό μοντέλο καταστήματος που στοχεύει στις συμπληρωματικές κι έκτακτες καθημερινές ανάγκες αγορών σε κάθε γειτονιά. Αποτελεί την ιδανική πρόταση για την πόλη, καλύπτοντας αγορές κι εκτός του καθιερω- μένου ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά κι ανάγκες άμεσης κατανάλωσης μακριά από το σπίτι (out of home). Βρίσκεται σε πυκνοκατοικημένα σημεία αστι- κών κέντρων ή σε περιοχές όπου συγκεντρώνεται μεγάλος αριθμός ατόμων, κοντά σε σταθμούς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σε χώρους εργασίας, σε σχολεία κι εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το ΑΒ Shop & Go διαθέτει την άριστη ποιότητα προϊόντων και την προσωπική εξυπη- ρέτηση κάθε καταστήματος ΑΒ, σε ένα φιλικό κι οικείο περιβάλλον. Διαθέτει χώρους πώλησης 100-200 τ.μ. και, συνήθως, περιλαμβάνει έναν επιπλέον μικρό χώρο αποθήκης. Tο ΑΒ Food Market έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κάλυψη των αναγκών της περιφέρειας. Καλύπτει όλες τις ανάγκες του σύγχρονου Ελληνικού Νοικοκυ- ριού, τόσο σε επίπεδο κύριων όσο και σε επίπεδο συμπληρωματικών αγορών. Διαθέτει προϊόντα με την υπογραφή ποιότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος και διακρί- νεται για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Βρίσκεται σε πόλεις και κωμοπόλεις της ελληνικής περι- φέρειας ή σε μεγάλα τουριστικά κέντρα. Με χώρο πώλησης 300 τ.μ. – 600 τ.μ. και με συνήθως 20-25 θέσεις για αυτοκίνητα, καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη σε είδη σούπερ μάρκετ, με όλες τις ανέσεις. Μ.Μ.: Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη ανάπτυξη στα καταστήματα «γειτονιάς» από την ΑΒ μέσω και του Franchise. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας; Δ.Π.: Oι γρήγορες κι εύκολες αγορές αποτελούν μια καθημερινή ανάγκη, ειδικά σε μια εποχή που όλα τρέ- χουν, όπως κι εμείς. Σε αυτό τον τρόπο ζωής, το ΑΒ Shop & Go είναι μια άριστη επιλογή αγορών που λύνει τα χέρια. Συνδυάζει ποικιλία επιλογών, που δεν έχει συνη- θίσει να βρίσκει ο καταναλωτής στα καταστήματα τροφίμων αυτής της κατηγορίας, σε ένα πολύ βατό μέγε- θος καταστήματος, που ευνοεί την ταχύτητα ολοκλήρωσης των αγορών και την ευκολία εντοπισμού όλων των κατηγοριών τροφίμων. Ταυτόχρονα, διαθέτει μια εμπορική πολιτική που συγκρί- νεται με αυτήν των μεγάλων οργανωμένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, κάτι που προκαλεί πραγματική έκπληξη στον πελάτη του ΑΒ Shop & Go. M.M.: Ποιο είναι περίπου το budget που απαι- τείται, για να ανοίξει κάποιος ένα κατάστημα ΑΒ μέσω Franchise; Δ.Π.: Η αρχική επένδυση αφορά δυο κύριες δαπάνες, τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου που θα στεγάσει το AB Shop & Go και τη δαπάνη αγοράς του τεχνολογι- κού εξοπλισμού που απαιτείται για να λειτουργήσει το κατάστημα. Αυτά τα ποσά, κατά μέσο όρο, υπολογίζονται σε περίπου €60.000 για τη διαμόρφωση και σε περίπου €100.000 για τον εξοπλισμό. συνέντευξη Η ΑΒ αναλαμβάνει αρχικά τις δύο βασικές δαπάνες για τη διαμόρφωση, περίπου 60.000 ευρώ, και τον εξοπλισμό των καταστημάτων, περίπου 100.000 ευρώ. ” “ Tο ΑΒ Food Market έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κάλυψη των αναγκών της περιφέρειας. To brand AB για το ευρύ κοινό είναι συνυφασμένο με έννοιες όπως καινοτομία, ασφάλεια τροφίμων, εξαιρετική ποικιλία και ποιότητα τροφίμων.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=