Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

40 Της Ελένης Σαραντάκη γλυκά snacks T α γλυκά snacks αποτελούν παραδοσιακά μια κατηγο- ρία τροφίμων ζωτικής σημασίας για τα καταστήματα της μικρής λιανικής. Εν μέσω πανδημίας, μάλιστα, υπήρξε αυξημένη ζήτηση σε σοκολάτες, μπισκότα και συναφή είδη, καθώς η πολύμηνη παραμονή των Ελλήνων εντός της οικίας ευνόησε την κατανάλωση προϊόντων που ενισχύουν την ψυχολογία. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου Lockdown οι καταναλωτές σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλά- δας, ξόδεψαν περίπου δύο δισεκατομμύρια ευρώ περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε ποτά και σνακ, με την αύξηση στη χώρα μας να ανέρχεται στο 10%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς. Ιδιαίτερα η κατηγορία της σοκολάτας παρουσίασε αξιοσημείωτη άνοδο στις πωλήσεις, της τάξεως του 28%. Η ανοδική πορεία των γλυ- κών snacks δεν περιορίστηκε στην περίοδο της πρώτης καραντίνας. Ανάλογη ήταν η εικόνα στα σούπερ και μίνι μάρκετ και τους μήνες που ακολούθησαν. Σύμφωνα με «Ξεπούλησαν» εν μέσω πανδημίας στα μίνι μάρκετ Αφιέρωμα Γλυκά Snacks Σε νούμερο ένα επιλογή από τα ράφια της μικρής λιανικής αναδείχθηκε εν μέσω πανδημίας η κατηγορία των γλυκών snacks, καθώς προϊόντα όπως οι σοκολάτες, τα κρουασάν και τα μπισκότα αποτέλεσαν καθημερινή επιλογή για την πλειονότητα των καταναλωτών.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=