Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

50 T ο διαδίκτυο έχει αλλάξει τις αγορές και στην Ελλάδα, με την περίοδο της πανδημίας του κορω- νοϊού να έχει οδηγήσει ακόμη περισσότερους Έλληνες στις online αγοραπωλησίες. Τα τελευταία χρό- νια, όμως, έχει δημιουργηθεί και μία πλατφόρμα που αφορά ειδικά τα μίνι μάρκετ και τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς φροντίζει για την εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια τους. Πρόκειται για το Wikifarmer, το οποίο και συνεργάζεται με χιλιάδες μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις από κάθε γωνιά της χώρας, προωθώντας τα προϊόντα τους στην αγορά, σε όσο το δυνατόν καλύτερες τιμές. Στην πλατφόρμα του μπορεί να βρει κανείς συσκευασμένα τρόφιμα, μέλι, ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς και πολλούς ακόμη κωδικούς, τους οποίους μπορεί να αγοράσει και να προμηθευτεί online για το κατάστημά του. Το Wikifarmer έχει αρχίσει, μάλιστα, να αναπτύσσεται αρκετά τον τελευταίο καιρό, και στο πλαίσιο αυτό το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» μίλησε με τον συνιδρυτή της εταιρείας, κ. Πέτρο Σάγκο, για να μάθει περισσότερα για τη νέα αυτή πλατφόρμα και τα όσα μπο- ρεί να προσφέρει σε έναν επαγγελματία της μικρής λιανικής. Συνδέει online προμηθευτές με μίνι μάρκετ Του Βάιου Τασούλα Η διαδικτυακή πλατφόρμα Wikifarmer φέρνει παραγωγούς από όλη την Ελλάδα κοντά σε κάθε μίνι μάρκετ, επιτρέποντάς τους να τοποθετήσουν στα ράφια τους μοναδικά προϊόντα στις καλύτερες δυνατές τιμές. συνέντευξη Wikifarmer

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=