Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

54 Της Ελένης Σαραντάκη Τα προϊόντα πρωινού έχουν κατακλύσει τα τελευταία χρόνια την αγορά και πλέον αποτελούν ένα από τα δυνατά «χαρτιά» για τα καταστήματα μικρής λιανικής. Η ζήτησή τους εν μέσω πανδημίας αυξάνεται διαρκώς, όπως κι οι επιλογές για τους επαγγελματίες, που προσφέρουν σημαντικό περιθώριο κέρδους στα καταστήματα. Από το μίνι μάρκετ παίρνουν το πρωινό τους οι Έλληνες Προϊόντα πρωινού A ρκετοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανι- κής που αναζητούν προϊοντικές κατηγορίες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τους τζίρους των καταστημάτων, προσπαθώντας να αντεπεξέλθουν στον έντονο ανταγωνισμό που επέβαλλαν οι μεγάλες αλυσί- δες σούπερ μάρκετ κι η εκτόξευση των ηλεκτρονικών αγορών. Τα προϊόντα πρωινού αποτελούν μια κατηγο- ρία με ευρεία γκάμα επιλογών για τον ιδιοκτήτη του μίνι μάρκετ, καθώς περιλαμβάνουν είδη που οι Έλληνες θεωρούν παραδοσιακά αναπόσπαστο μέρος της δια- τροφής τους κι αφορούν κάθε ηλικιακή ομάδα. Ο καφές, τα δημητριακά, τα γαλακτοκομικά, οι χυμοί και τα φυτικά ροφήματα, τα αρτοσκευάσματα και τα δεκάδες αλείμματα που είναι διαθέσιμα για τα ράφια της μικρής λιανικής και παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, μπόρεσαν εν μέσω κορωνοϊού να ενισχύσουν τις πωλήσεις, καθώς κατόρθωσαν να βρουν τη θέση τους στο καλάθι του καταναλωτή. Και μπορεί οι Έλληνες της προηγούμενης δεκαετίας να παρέλειπαν συχνά το πρωινό, σήμερα όμως η συνήθεια αυτή έχει αλλάξει αισθητά, με τη στροφή των κατα- ναλωτών σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, την αύξηση της τηλεργασίας, αλλά και τον κατ’ οίκον περιο- ρισμό που συγκέντρωσε την οικογένεια στο σπίτι. Πριν

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=