Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

68 Τα ενεργειακά ποτά παραμένουν ένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της μικρής λιανικής, καθώς οι πωλήσεις τους είναι σταθερά ανοδικές και το περιθώριο κέρδους τους ικανό να κάνει τη διαφορά για τον επαγγελματία του κλάδου. Της Ελένης Σαραντάκη Energy Drinks Μ ε βασικό κανάλι πώλησης τα μίνι μάρκετ, τα ψιλι- κατζίδικα και τα περίπτερα, τα ενεργειακά ποτά έχουν αρχίσει να μετατρέπονται σε… βασιλιά της κατηγορίας των μη αλκοολούχων ποτών. Η ανάπτυξή τους σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στην Ελλάδα, παραμένει μεγάλη, με όλο και περισσότερους καταναλωτές να τα περιλαμ- βάνουν στην καθημερινή διατροφή τους. Με τη γυμναστική και την ευεξία να αποτελούν σταθερές αξίες για τη νέα γενιά, προϊόντα όπως τα ενεργει- ακά και τα ισοτονικά ποτά εμφανίζονται ως συνοδευτικά κι «εκτοξεύουν» τις πωλήσεις τους. Το γεγονός ευνοεί απόλυτα τη μικρή λιανική, αφού θεω- ρείται μακράν η νούμερο ένα επιλογή για την αγορά των συγκεκριμένων ροφημάτων. Έτσι, τα μίνι μάρκετ αποκτούν στα ψυγεία τους ένα σημαντικό «όπλο» για τις πωλήσεις τους, που τους προσφέρουν κι ένα αρκετά ικανό περιθώριο κέρδους. «Καλπάζουν» οι πωλήσεις και στην Ελλάδα Τα ενεργειακά ποτά έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως ένα προϊόν με μεγάλη ανάπτυξη, ειδικά στο κανάλι του μίνι μάρκετ, αλλά οι πωλήσεις του συνεχίζουν να αυξάνονται με γοργό ρυθμό κάθε Αφιέρωμα Σημαντικό «όπλο» για τα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=