Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

70 Στη «μάχη» της αγοράς μπαίνει κι ο… Αντετοκούνμπο Ο ανταγωνισμός στην αγορά των ενεργειακών κι ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα φαίνεται να μεγα- λώνει διαρκώς, με νέες αφίξεις από γνωστές εται- ρείες και πολλά καινούργια λανσαρίσματα. Τα τρία brand των Red Bull, Monster και Hell συνεχίζουν να έχουν τα μεγα- λύτερα μερίδια της αγοράς, αλλά η Coca Cola έριξε στη «μάχη» και τα πρώτα προϊόντα με το δικό της όνομα, τα Coca Cola Energy. Την ίδια ώρα, μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα με κάνναβη και φυσικό εκχύλισμα φύλλων κόκας έχουν ήδη πάρει θέση στα ράφια, ενώ έρχεται σύντομα κι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής και δύο φορές MVP του NBA έχει επενδύσει εδώ και λίγο καιρό στην εταιρεία Ready Nutrition, η οποία και διαθέτει στην αγορά των ΗΠΑ διάφορα ενεργειακά ποτά και νερά με πρωτεΐνες, αλλά και μπάρες. Η εταιρεία The Love Company Hellas, όμως, ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των εν λόγω προϊόντων σε όλη την Ευρώπη κι ετοιμάζεται για την είσοδό τους και στην Ελλάδα εντός του 2021. Στόχος τους είναι να τοποθετηθούν σε όλα τα σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά και στα περίπτερα της χώρας, με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να αποτελεί φυσικά και το πρόσωπο της καμπάνιας που θα «τρέξει» το επόμενο διάστημα. Νέα τάση ο ενεργειακός καφές Τα energy drinks έχουν ως βασικό συστατικό τους την καφεΐνη κι έτσι η ανάπτυξη των ready to drink ροφημάτων και στον καφέ έδωσε τη δυνατότητα για ένα συνδυασμό των δύο. Η νέα τάση θέλει τους κορυφαίους «παίκτες» της αγοράς των ενεργειακών ποτών να επενδύουν και στα προϊόντα καφέ, με τη Hell Energy να έχει ήδη παρουσιάσει μία σειρά από κωδικούς ροφημάτων Hell Energy Coffee, αλλά και τη Monster να φέρνει στην Ελλάδα το Espresso Monster, ένα νέο RTD iced coffee, με τριπλή δόση πραγματικού espresso. Πρόκειται για μία γκάμα προϊόντων που αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, διευρύνοντας κι ολόκληρη την κατηγορία των ενεργειακών κι ισοτονικών ποτών. Αναδεικνύονται οι υγιεινές επιλογές Όπως και σε ολόκληρη την αγορά των ροφημάτων, από τα αναψυκτικά μέχρι τα γάλατα, έτσι και στα energy drinks, οι υγιεινές επιλογές έχουν αρχίσει να αναδεικνύονται σε νούμερο ένα προτίμηση. Η νέα γενιά των καταναλωτών προσέχει τη διατροφή της και προσπαθεί αν κόψει «μαχαίρι» τη ζάχαρη, γεγονός που έχει αντίκτυπο και στα προϊόντα που αγοράζει. Ειδικά στα ενεργειακά ποτά δε, τα οποία και συνδυάζονται με τη γυμναστική και την ευεξία, οι ετι- κέτες «χωρίς» ήδη ξεχωρίζουν. Οι περισσότερες, μάλιστα, εταιρείες έχουν ήδη λανσά- ρει προϊόντα με μηδενική ζάχαρη κι ελάχιστες θερμίδες. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έχει επενδύσει εδώ και λίγο καιρό στην εταιρεία Ready Nutrition, η οποία και δια- θέτει διάφορα ενεργειακά ποτά, νερά με πρωτεΐνες, αλλά και μπάρες. Η νέα τάση θέλει τους κορυφαίους «παίκτες» της αγοράς των ενεργειακών ποτών να επενδύουν και στα προϊόντα καφέ. Έρχεται σύντομα και στην Ελλάδα το ενεργειακό ποτό που φέρει την υπογραφή του Έλληνα σούπερ σταρ του NBA, Γιάννη Αντετοκούνμπο. Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=